2015-04-01

Legionowo ma swój Quiosque

Modowa marka Quiosque zapowiada w tym roku sporo otwarć. Pierwsze ma już za sobą.

Legionowo ma swój Quiosque

W Legionowie został otwarty 111 sklep marki Quiosque. Do końca roku lista sklepów ma się wydłużyć o kolejnych 10 lokalizacji. Podobnie jak sklep w Legionowie, nowe salony Quiosque mają być prowadzone przez franczyzobiorców.

O wybraniu Legionowa na miejsce otwarcia kolejnego salonu zadecydowało wiele czynników. Przede wszystkim jest to duże miasto, szóste pod względem wielkości w województwie Mazowieckim. Co więcej, uważamy, że Legionowo to miejsce z ogromnym potencjałem i zapotrzebowaniem na modę  dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego sklepu naszej sieci właśnie w tym mieście – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.

Salony Quiosque są otwierane w miastach liczących co najmniej 50 tys. mieszkańców. Przyszły franczyzobiorca powinien posiadać własny lokal, który będzie miał od 100 do 170 m2. Sklepy są urządzone w jasnych i spokojnych barwach, całość zaś jest wykończona drewnianymi elementami. Taka aranżacja wnętrza sprawia, że w salonach panuje przyjemna i spokojna atmosfera. Wieszaki i stelaże na ubrania mają srebrne wykończenia. W sklepie znajduje się również strefa relaksu, która mieści się w pobliżu przymierzalni. Na wygodnym fotelu mogą usiąść osoby oczekujące na klientki przymierzające nowe ubrania.

Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko ale i swobodnie w ciągu dnia, czy to w pracy czy poza nią. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę podczas noszenia ubrań.

Magdalena Krocz
Magdalena Krocz Redaktor, PROFIT system

mkrocz@lokalnabiznes.pl