-
Nadjeżdża lodobus
Lody można sprzedawać praktycznie wszędzie. Jednak lokal na lodziarnię musi spełniać określone wymogi sanitarne. Dowiedz się jakie.
-
Tradycyjne sklepy nie znikną z rynku
Sprzedaż odzieży przenosi się do internetu, ale tradycyjne sklepy też są potrzebne. Trzeba je tylko odpowiednio zaprojektować.
-
Sphinx wyruszył nad morze
Nowo otwarty Sphinx to pierwsza restauracja tej sieci w Kołobrzegu.
-
Neptun wprowadza się do Starogardu Gdańskiego
Fontanna przedstawiająca władcę mórz i oceanów to centralne miejsce Gdańska. Teraz jego imię znalazło się w nazwie nowej galerii handlowej.
-
Sieci nie chcą kameralnych pizzerii
Coraz częściej decydują się na lokale w galeriach handlowych, bo tam można łatwiej znaleźć klientów.
-
Hipermarket w małym mieście
Carrefour zakończył rozbudowę centrum handlowego w Tomaszowie Mazowieckim.
-
Perfumy na pierwszym planie
W Złotych Tarasach uruchomiono tysięczną drogerię Rossmann. W jubileuszowym prezencie otrzymał nietypową aranżację wnętrza.
-
Poznań będzie miał nowa Panoramę
Rusza remont najstarszej galerii handlowej w tym mieście.
-
Czerwona Torebka zarobiła na nieruchomościach
Najbardziej dochodowa wcale nie była współpraca z przedsiębiorcami, ale sprzedaż lokali handlowych osobom fizycznym.
-
Większa powierzchnia przyciąga klientów
Przestronny lokal bez przeszkód utrudniających poruszanie się – to idealne miejsce na sklep z odzieżą używaną.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.