2015-02-24

Neptun wprowadza się do Starogardu Gdańskiego

Fontanna przedstawiająca władcę mórz i oceanów to centralne miejsce Gdańska. Teraz jego imię znalazło się w nazwie nowej galerii handlowej.

Neptun wprowadza się do Starogardu Gdańskiego fot. Galeria Neptun

Polski rynek nieruchomości komercyjnych wchodzi na kolejny poziom rozwoju. W największych miastach pozostało niewiele miejsca na nowe galerie handlowe, więc deweloperzy coraz śmielej wkraczają do małych miejscowości, nawet takich, jak liczący niecałe 50 tys. mieszkańców Starogard Gdański. W tym mieście budowana jest Galeria Neptun, która pierwszych klientów obsłuży już w kwietniu tego roku.

Galeria Neptun to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Starogardzie Gdańskim. Budynek będzie miał dwie kondygnacje i 55 tys. m2 powierzchni, do dyspozycji najemców zostanie oddane 25 tys. m2. Obiekt powstaje na terenie dawnej fabryki obuwia o tej samej nazwie. Właścicielem Galerii Neptun jest spółka zarządzana przez lokalnych inwestorów: Mariusza Szwarca oraz Tomasza Pastwę. Swoim zasięgiem galeria obejmie obszar zamieszkały przez 200 tys. osób.

- Położenie Galerii Neptun w samym sercu Kociewia, jak i jej niezwykle szeroka oferta,
z pewnością zainteresuje mieszkańców powiatów chojnickiego, kościerskiego,
tczewskiego, czy kwidzyńskiego. Chcemy aby centrum handlowe funkcjonowało w rytmie potrzeb naszych klientów, a w szczególności mieszkańców Starogardu Gdańskiego - mówi Tomasz Pastwa, inwestor. - Staramy się, aby oferta naszej galerii była zróżnicowana, tak by każdy mógł znaleźć tutaj coś dla siebie.

Ten ostatni postulat z pewnością uda się właścicielom galerii spełnić, ponieważ w Galerii Neptun znajdzie się miejsce dla ok 100 sklepów i punktów usługowych. Na klientów będzie czekać szeroka oferta marek odzieżowych i obuwniczych, wśród nich m.in. H&M, Reserved, Diverse, Young Reporter, Giacomo Conti, CCC oraz marki z portfolio LPP. Ponadto w ofercie galerii dostępna będzie kawiarnia Grycan, operator spożywczy Intermarche oraz Media Expert, oferujący szeroką gamę produktów RTV, AGD i multimediów. Całość oferty sprzedażowej będzie uzupełniona przez strefę rozrywkowo – wypoczynkową, w skład której wejdzie kino CinemaCity z sześcioma salami, plac zabaw Jupi Park oraz siłownia i klub fitness.
(mak)

Magdalena Krocz
Magdalena Krocz Redaktor prowadzący lokalnabiznes.pl, PROFIT system

mkrocz@lokalnabiznes.pl