2015-02-17

Perfumy na pierwszym planie

W Złotych Tarasach uruchomiono tysięczną drogerię Rossmann. W jubileuszowym prezencie otrzymał nietypową aranżację wnętrza.

Perfumy na pierwszym planie Fot. Rossmann

W nowo otwartej drogerii w Złotych Tarasach na ponad 400 m² klienci mają do dyspozycji 16 tys. produktów.  To setny sklep w aglomeracji warszawskiej i tysięczny sklep tej marki w Polsce. Jubileuszowy sklep zyskał nietypową dla marki, nowoczesną aranżację. Regały przyciągają wzrok designerskimi szaro-czerwonymi elementami. Całość uzupełnia ledowe oświetlenie półek, które pozwala wyeksponować towar.

- Bardzo zależało nam na otworzeniu tej placówki właśnie w Złotych Tarasach. Miejsce to łączy w sobie prestiż oraz bardzo dogodną dla naszych klientów lokalizację. W bieżącym roku planujemy zwiększyć liczbę placówek o kolejnych sto kilkadziesiąt – zapowiada Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmann SDP.

Firma uruchamia drogerie w centrach i galeriach handlowych dużych i małych miast oraz od niedawna również na osiedlach. W centrach o dużej odwiedzalności oraz w prestiżowych lokalizacjach drogerie aranżowane są w sposób pasujący do aranżacji wnętrza całego obiektu. Tak było w przypadku np. Galerii Mokotów, które odwiedzają rodziny z dziećmi oraz pracownicy okolicznego „zagłębia biurowego”

– Ze względu na specyfikę miejsca przygotowaliśmy nieco inny, pasujący do galerii, wystrój wnętrza – dodaje Marek Maruszak. - Szaro-czerwone elementy graficzne widoczne na sklepowych regałach doskonale wpisują się w stylistykę Galerii Mokotów, a ledowe oświetlenie półek z perfumami i kosmetykami nie tylko eksponuje poszczególne produkty, ale także rozjaśnia całe wnętrze.

Kolejnym wyróżnikiem są duże ekrany wiszące nad kasami, na których wyświetlane są różnego rodzaju materiały multimedialne, a powierzchnia licząca ponad 500 m2 została zaprojektowana w taki sposób, by ułatwić rodzicom z dziećmi przejazd wózkiem. (asie)