2015-04-16

Galerie lubią biżuterię

W centrach handlowych błyskotki kupuje 37 proc. Polaków. Wiedzą o tym franczyzodawcy sieci jubilerskich, którzy nie ustają w walce o dobre lokalizacje.

Galerie lubią biżuterię Galeria Jurajska

W Galerii Jurajskiej otwarto właśnie dziewiąty salon oferujący biżuterię. Do grona najemców największego centrum handlowego w Częstochowie dołączyła marka Yes. Nowy salon ma powierzchnię 36 m2 i został stworzony w oparciu o tzw. flagowy, regularny koncept marki.

To koncept o wysokim standardzie obsługi, w którym klienci znajdą bardzo szeroką ofertę obejmującą złotą i srebrną biżuterię z brylantami i innymi kamieniami szlachetnymi, w tym pierścionki zaręczynowe i ślubne. W salonie tym znaleźć można główne kolekcje marki m.in. Wiktoriańską, Metropolitan, a także Rosa, Eclipse, Fiorentina czy YES Pills Collection.  W aranżacji salonu najemca stawia na nowoczesność i wyraźną ekspozycję swojej oferty. Design salonu jest odpowiedzią na oczekiwania współczesnych konsumentów, dla których liczy się zarówno praktyczność lokalu, jak i klimat – tłumaczy Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

YES w Galerii Jurajskiej będzie konkurował z licznym gronem salonów jubilerskich. W obiekcie już działają m.in. Apart, W.Kruk, Kalota oraz Skorpion. Bezpośrednimi sąsiadami YES są m.in. Massimo Dutti, Ochnik, Pandora oraz Simple.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w Polsce i pierwszy obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. m2, z czego 49 tys. m2. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz