-
Sphinx stawia na lokalizacje z klasą
Warszawski Wilanów, stargardzka starówka – między innymi tutaj otwierał swoje restauracje Sphinx.
-
Ominąć martwe strefy
Nie zawsze duży ruch pieszych przekłada się na duża liczbę klientów. Franczyzodawca Mr Milky doradzi, gdzie najlepiej sprzedawać lody.
-
Nowa galeria w Katowicach
W miejscu dawnej hali targowej, w centrum miasta, katowiczanie mają nowy Dom Handlowy Supersam.
-
Ślązacy na zakupach
Na każde centrum handlowe na Górnym Śląsku przypada średnio 50,3 tys. potencjalnych klientów.
-
Włoskie danie, włoski lokal
Pizza Dominium stawia na klimatyczne wnętrza. Mają przypominać kraj pochodzenia pizzy.
-
Firmy IT pokochały lofty
Firmy sektora nowych technologii odchodzą od utartych schematów wynajmu powierzchni biurowych. Stawiają na „open space” oraz oryginalność wnętrz – idealne są lofty.
-
Kawiarnia z potencjałem
Ruchliwa okolica, w mieście powyżej 80 tys. mieszkańców – to dobre miejsce na kawiarnię Columbus Coffee. Zanim podpiszesz umowę, franczyzodawca sprawdzi, czy w wybranej lokalizacji naprawdę da się zarobić.
-
Kolejna galeria handlowa w stolicy
Na warszawskiej Białołęce budowana jest Galeria Północna. Obiekt ma być oddany do użytku w drugim kwartale 2017 roku.
-
Otwarcie z przytupem
Po czterech latach od powstania projektu łódzka galeria handlowa Sukcesja otworzyła swoje podwoje dla klientów.
-
Bywać w galerii z entuzjazmem
Zakupoholik, towarzyski okazjonalny czy zadaniowy supermarketowicz – to tylko niektóre typy klientów odwiedzających centra handlowe. Czego w nich szukają i jak ich zadowolić?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.