-
Witryna to podstawa
Duża witryna, czekoladowy kolor wnętrz i miejsce dla... deseranta – to obowiązkowe w kawiarniach Krakowskiej Manufaktury Czekolady.
-
Nowa aranżacja nakręca biznes
Telepizza zmieniła wystrój restauracji. I już są efekty. Sprzedaż pizzy w lokalach sieci wzrosła.
-
Biurowa Warszawa da się lubić
Śródmieście rządzi, ale Wola depcze mu po piętach. Co jeszcze wynika z rankingu warszawskich lokalizacji biurowych?
-
X i Y na zakupach
Różnice pokoleniowe dotyczą nie tylko podejścia do życia, ale też do zakupów. Inaczej korzystają z oferty centrum handlowego 35-54 letnie osoby niż dwudziestoparolatkowie.
-
Pieniądze tańczą na parkiecie
Otwarcie dyskoteki w dużym mieście to spore wyzwanie. Zaczyna się od znalezienia odpowiedniego miejsca na klub.
-
Wola Park otwiera się po nowemu
17 września zostanie otwarta nowa część warszawskiego Wola Parku. Powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 17,5 tys. m2.
-
Kredki zza lady
Młode osiedla albo sąsiedztwo dużych firm i instytucji – to najlepsze lokalizacje na sklepy papiernicze.
-
Dobry lokal to dodatek
Pośrednictwo w nieruchomościach to biznes, który prowadzi się w terenie. Sama lokalizacja biura ma drugorzędne znaczenie. Ale warto pamiętać o kilku zasadach.
-
Factory Ursus w nowej odsłonie
Kończy się rozbudowa Factory Ursus. Od 16 września klienci centrum outletowego będą mogli zrobić zakupy w 30 nowych sklepach.
-
Liczy się jakość, nie ilość
Jeden z gabinetów DepilConcept poprawił o ponad 25 proc. dotychczasowy najlepszy wynik sprzedaży.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.