2015-09-09

Factory Ursus w nowej odsłonie

Kończy się rozbudowa Factory Ursus. Od 16 września klienci centrum outletowego będą mogli zrobić zakupy w 30 nowych sklepach.

Factory Ursus w nowej odsłonie Fot. Factory Ursus

Powierzchnia Factory Ursus zwiększy się z 13,7 tys. m2 do prawie 20 tys. m2. Co za tym idzie powiększy się też liczba sklepów i lokali usługowych. Teraz będzie ich ponad 100. W rozbudowanym Factory Ursus pojawią się nowe marki, m.in. modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz Rossmann i Empik. Powiększy się też oferta gastronomiczna centrum. Swoją restaurację otwiera tu sieć Sphinx.

Modernizację przeszła także starsza część centrum. Dzięki temu obydwa kompleksy będą stanowiły jedną całość – informuje Marta Kocik, regional marketing manager firmy Neinver, zarządzającej siecią Factory. – Powierzchnie w obu częściach centrum są skomercjalizowane w stu procentach.

W nowej części dominować będzie naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Także w starszej części wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe są  lepiej widoczne.

Jednym z celów przebudowy było zwiększenie liczby miejsc parkingowy. Dotychczas było ich 440, teraz 850.  Factory zyskało też na przeprowadzonej w dzielnicy przebudowie ulic oraz utworzonemu połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy. Rozbudowa centrum trwała 15 miesięcy.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz