-
Atrium stawia na najmłodszych
Zarządcy galerii Atrium Mosty chcą zachęcić klientów umilając czas ich pociechom.
-
Otwarcia w nowym stylu
Quisque otwiera lokale zgodnie z nową aranżacją. Intensywny fiolet zastąpiły jasne i piaskowe kolory, które mają powiększać przestrzeń w lokalach.
-
Poznań galeriami stoi
Poznanianom wkrótce przybędzie centrów handlowych. Już teraz jest ich sporo, bo jedno przypada na 43 tys. osób.
-
Galerie powstrzymają terrorystów
Rząd szkoli zarządców centrów handlowych na wypadek zagrożenia terrorystycznego. Do spółki z Polską Radą Centrów Handlowych.
-
YUPS! odświeża wnętrza
Do końca stycznia 2016 wszystkie salony firmowe zyskają nowy image.
-
Arkady wpuściły klientów
Dziś w Bydgoszczy zostało otwarte nowe centrum handlowe Zielone Arkady. Galeria wystartowała z kompletem najemców.
-
Kurczak po angielsku
Klimat Londynu, z czerwonym autobusem i charakterystyczną budka telefoniczna na ścianie – to obowiązkowe elementy w lokalach Express Chicken.
-
Ubezpieczenia w odcieniu czerwonym
Krwista kolorystyka to znak rozpoznawczy lokali Viviamo Ubezpieczamy.
-
Mama idzie po leki
Franczyzodawca Apteki z Misiem otwiera lokale przyjazne mamom z dziećmi. Wie, że pociechy wpływają na decyzje zakupowe rodziców.
-
Galeria u stóp Tatr
Pomimo protestów na zakopiańskich Krupówkach powstaje galeria handlowa. Ma być otwarta już za kilka miesięcy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.