2015-11-14

YUPS! odświeża wnętrza

Do końca stycznia 2016 wszystkie salony firmowe zyskają nowy image.

YUPS! odświeża wnętrza Yups!

Dobiega końca rozpoczęty na początku roku proces remodelingu salonów YUPS!.

W obecne chwili w salonach wykorzystujemy stonowane połączenia kolorystyczne dopasowane do grupy docelowej oraz całkowicie zmieniony system meblowy. Podczas aranżacji salonów używamy biało-czarnych elementów meblowych. W salonach w dalszym ciągu występują akcenty koloru pomarańczowego, który jest rozpoznawalnym elementem naszej marki – mówi Kacper Steszuk, menedżer ds. rozwoju i sprzedaży w firmie Planeta Mody, do której należy marka YUPS! – W tym roku rozpoczęliśmy proces zmiany wizualizacji. Do końca stycznia 2016 roku wszystkie sklepy firmowe zyskają nowy wygląd.

Sieć liczy obecnie 15 sklepów firmowych i 37 franczyzowych. Odzież dostępna w salonach dedykowana jest zarówno kobietom ceniącym tradycyjne wzornictwo, miłośniczkom nowoczesności, jak i nastolatkom, dopiero zaczynającym swoją przygodę z modą.

Salony YUPS! są otwierane w miejscowościach liczących co najmniej 25 tys. mieszkańców. Mieszczą się głównie w centrach i galeriach handlowych oraz na najbardziej ruchliwych ulicach miast.

Fanczyza marki YUPS! to klasyczny model depozytowy – franczyzobiorca nie płaci za towar, a wynagradzany jest na zasadzie prowizji od sprzedanych ubrań. W sieci działają zarówno regularne salony o powierzchni 60-150 m2, jak i punkty outletowe, działającej w lokalach min. 200 m2.

W 2015 roku planujemy otwarcia jeszcze trzech salonów w tym jednego salonu firmowego w Warszawie. Będzie to salon o powierzchni 150 m2 w którym poszerzymy ofertę odzieży i dodatków dla naszych klientek – zapowiada Kacper Steszuk.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system