2015-11-17

Otwarcia w nowym stylu

Quisque otwiera lokale zgodnie z nową aranżacją. Intensywny fiolet zastąpiły jasne i piaskowe kolory, które mają powiększać przestrzeń w lokalach.

Otwarcia w nowym stylu Fot. Quiosque

Quiosque to marka, której ubrania mają sprawdzić się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań. Kolekcje są skierowane do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko, kobieco i swobodnie w ciągu dnia – w pracy i poza nią.

W październiku i listopadzie odzieżowa sieć powiększyła się m.in. o sklepy w Bielsku-Białej, Jeleniej Górze, Brodnicy i Łodzi. Wszystkie otwarto w oparciu o nową aranżację. To wynik remodelingu, jaki przeszły salony Quiosque.

Znika fiolet, który był mocnym akcentem w naszych salonach. Zastąpiony został ciepłym, piaskowym kolorem oraz bielą, która tworzy otwarte i przejrzyste przestrzenie, pozwalające eksponować nasze produkty – informuje Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji marki Quiosque.

W salonach Quiosque dominują teraz jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia. Ma to budować przyjemną, spokojną atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.

Ostatnie z otwarć w sieci miało miejsce we Wrocławiu. Sklep zlokalizowany w największej galerii handlowej Dolnego Śląska – Magnolia Park, to czwarty punkt tej marki w mieście. Salon znajduje się na pierwszym piętrze i zajmuje powierzchnię ponad 100 m2.

Mamy nadzieję, że nowo otwarty salon będzie funkcjonował równie dobrze jak pozostałe – mówi Aleksandra Posiadła. – Naszym klientkom proponujemy wiele udogodnień, takich jak większe przebieralnie, w tym jedną dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej.

Do końca 2015 roku Quiosque planuje otwarcie kilku kolejnych lokalizacji. Aby zostać franczyzobiorcą marki należy posiadać lokal nie mniejszy niż 100 m2 i nie większy niż 170 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców oraz kapitał początkowy wynoszący około 2,5 tys. zł na 1 m2 netto.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system