-
Biuro na rozwód
Gdzie Polacy rozwodzą się najczęściej? Na południu kraju. To idealne rejony na założenie oddziału firmy „Kobieta i Rozwód”.
-
Sport dla zabieganych
Nowa lokalizacja Sportowego Sklepu ma ułatwić zakup klientom dysponującym niewielką ilością czasu.
-
Nowa galeria handlowa w okolicach stolicy
W Grodzisku Mazowieckim rozpoczęła się budowa galerii handlowej. To pierwsza tego typu inwestycja w mieście.
-
Szatnia w prezencie na święta
Atrium Reduta wprowadza kolejne udogodnienia, które mają ułatwić życie klientom. W okresie świątecznego szaleństwa zakupów otwarto szatnię, modernizowane są też parkingi.
-
Burgery wolą prostotę
Zdrowa Krowa nie bywa w galeriach handlowych. Znaleźć ją można za to w centrach miast, przy rynkach i ruchliwych ulicach.
-
Nadajniki w Jankach
Podwarszawskie centrum handlowe Janki wdrożyło system beaconów, czyli specjalnych nadajników, za pomocą których można komunikować się ze smartfonami klientów.
-
Gazety dla chorych
Kolporter uruchamia saloniki prasowe w szpitalach. Nie ma papierosów, ale jest poszerzona oferta spożywcza.
-
Galerie dla warszawiaków
Na przeciętnego warszawiaka przypada mniej metrów kwadratowych centrum handlowego niż na mieszkańców Poznania, Wrocławia, czy Trójmiasta.
-
Pierogi na starówce
Pierogarnię najlepiej otworzyć na starym mieście, gdzie idealnie wpasuje się ze swoim tradycyjnym klimatem i menu.
-
Górale w galerii
Sieć Bacówka Towary Tradycyjne otwiera lokale w klasycznym stylu, ale nie stroni od centrów handlowych.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.