2015-12-04

Górale w galerii

Sieć Bacówka Towary Tradycyjne otwiera lokale w klasycznym stylu, ale nie stroni od centrów handlowych.

Górale w galerii fot. Bacówka

Marka Bacówka powstała w 2002 roku z pasji właścicieli do zdrowych i naturalnych wędlin. Po zdobyciu uznania wśród konsumentów, ruszyła produkcja własnej garmażerki: tradycyjnych mięs, smalców, pasztetów, przetworów, miodów, serów i wielu innych produktów. Sprzedaż wyrobów prowadzona jest poprzez sieć sklepów własnych i franczyzowych, których wystrój ma przypominać drewnianą chatę. To właśnie drewno stanowi najważniejszy materiał wykończeniowy salonów – z niego wykonane są półki, stelaże, beczki i kosze, w których eksponowane są wędliny.

Ostatni z punktów sieci pojawił się w Galerii Jurajskiej. Sklep zajął powierzchnię 75 m2 i ulokowany został na poziomie 1 galerii. W jego ofercie można znaleźć m.in. wędliny klasy premium, pasztety i kiełbasy przygotowywane z mięsa wieprzowego, cielęcego i wołowego według starych receptur. Oprócz tego Bacówka oferuje domowe wyroby garmażeryjne, nabiał, przetwory owocowe i warzywne, a także herbaty, miody, makarony, grzyby, musztardy oraz słodycze. Od kilku lat w sklepach Bacówki można nabyć także wyroby bezglutenowe oraz linię produktów bez konserwantów.

To drugi najemca spożywczy Galerii Jurajskiej oferujący produkty premium. Oprócz Bacówki w centrum handlowym działają także od 6 lat delikatesy Alma.

Bacówka to sklep dla osób poszukujących tradycyjnych, polskich smaków, a także produktów domowych, przygotowanych według tradycyjnych receptur. Marka dopełnia tym samym ofertę spożywczą w centrum – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. m2, z czego 49 tys. m2 to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system