-
Gatta woli galerie
Właściciel sklepów z rajstopami poszukuje lokali w centrach handlowych. Ale otwarcia w niezależnych punktach nie są wykluczone.
-
Skośne oczy Butiku
Nowy sklep odzieżowej sieci urządzono według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich.
-
Ruch wymaga miejsca
Centrum gimnastyczne The Little Gym sprawdzi się zarówno w biurowcu, jak i w wolnostojącym budynku.
-
Lokal na dystans
W Mydlarni u Franciszka jeden sklep to za mało...
-
Galeria liczy metry
Market budowlany Castorama, więcej sklepów odzieżowych i lokali gastronomicznych – to cel rozbudowy stołecznego centrum handlowego Wola Park.
-
Sklep nie tylko w Internecie
Merlin.pl uruchamia kolejne punkty odbioru zamówień w sklepach… spożywczych.
-
Odjechany lokal
Chętnych za zakup jednośladów najłatwiej znaleźć w dużych miastach przy głównym trakcie komunikacyjnym.
-
Lekcja stylu
Nawet najlepszy produkt musi mieć doskonałą oprawę, żeby klient chciał go kupić. Doskonale wiedzą o tym właściciele sklepów odzieżowych Bialcon, którzy podpowiadają, jak dobrze wykreować przestrzeń.
-
Ptak rozwija skrzydła
Polscy projektanci mody i sklepy odzieżowe mają kolejne miejsce, gdzie mogą zaprezentować swoje kolekcje - w Rzgowie pod Łodzią otwarto Ptak Fashion City.
-
Klub fitness dobrze wyliczony
Lokal na klub fitness nie musi być bardzo duży, ważne żeby był dobrze zaplanowany.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.