-
Pokoje pełne wiedzy
Chociaż matematyka to królowa nauk, to do otwarcia prywatnej szkoły matematyki nie są wcale potrzebne pałace.
-
Modernizacja się opłaciła
Najemcy Galerii Madison policzyli gości w pierwszym półroczu. Wyniki dają powody do zadowolenia.
-
Sezon na jogurty
Mrożone jogurty, tak jak lody i inne letnie przekąski, można sprzedawać już w bardzo małym lokalu.
-
Komputer potrzebuje przestrzeni
Sklepy Komputronika najlepiej sprawdzą się na powierzchni ok. 100 metrów kwadratowych.
-
Kino w galerii
Multipleksy muszą zmieniać się jeszcze częściej niż galerie handlowe, w których działają.
-
Manufaktura rustykalnie
Francuska prowincja i polska sielanka - takie klimaty można znaleźć w łódzkiej Manufakturze.
-
Serenada warta miliony
Mayland Real Estate zdobył 140 mln euro na sfinansowanie galerii Serenada w Krakowie.
-
Lokal z bąbelkami
Najlepszym miejscem na sprzedaż herbatki bąbelkowej jest galeria handlowa albo lokal przy ulicy, którą chodzi wielu pieszych.
-
Telepizza na wakacje
Tylko przez dwa miesiące będzie działała sezonowa restauracja Telepizzy w Łebie.
-
Męskie Chojnice
W Bramie Pomorza pojawił się już sklep Giacomo Conti, teraz franczyzobiorcy szuka Vistula i Wólczanka.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.