-
Makro przebudowało hale zakupowe
Remodeling ma ułatwić klientom zakupy. Na czym polega?
-
Kruki na Mokotowskiej
Ania Kruk otworzyła swój pierwszy showroom w Warszawie.
-
Z deptaków do galerii
Do tej pory mobilne punkty sprzedaży lemoniady działały w miejscach atrakcyjnych turystycznie. Teraz pojawią się w alejach galerii handlowych.
-
Gherkin idzie pod młotek
Jeden z najbardziej charakterystycznych wieżowców w Londynie został wystawiony na sprzedaż.
-
Czerwona Torebka na sprzedaż
Inwestycja w nieruchomości komercyjne ciągle jeszcze są w Polsce mało popularne, chociaż dają całkiem przyzwoity zysk. Właściciele lokalu w pasażu Czerwona Torebka mogą liczyć na 8 proc. zwrotu rocznie.
-
Przebudowy nad morzem
Zarządcy centrów handlowych w Trójmieście odnawiają obiekty. Modernizacje mają przyciągnąć nowych klientów i… najemców.
-
Pracownia w centrum
Ponad 200 metrów kwadratowych – tyle zajmie pracownia Form Kolorów w Starym Browarze.
-
Biznes na rurze
Pole dance to nie go-go, a sala do pole dance to bardziej klub fitness niż klub nocny, jednak w obu przypadkach biznes opiera się na rurze.
-
Klienci przekroczyli Bramę Mazur
Występy znanych artystów, warsztaty aktorskie i lot balonem – takie atrakcje czekają pierwszych klientów najnowszego centrum handlowego w Ełku.
-
Irena Eris wkracza do galerii
Instytuty Kosmetyczne dr Irena Eris coraz częściej pojawiają się w centrach handlowych.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.