2014-08-25

Z deptaków do galerii

Do tej pory mobilne punkty sprzedaży lemoniady działały w miejscach atrakcyjnych turystycznie. Teraz pojawią się w alejach galerii handlowych.

Z deptaków do galerii Fot. FreshBike

FreshBike to rower, który pełni funkcję niezależnego punktu sprzedaży lemoniady przez cały rok. W miesiącach letnich rowery ustawiane są w miejscach atrakcyjnych turystycznie, po sezonie wakacyjnym (lub przez cały rok) pojazdy będą mogły działać w centrach i galerach handlowych. Pierwszy rower stanął w centrum handlowym Plaza Rzeszów. Kolejne jednoślady z lemoniadą FreshBike wjadą do obiektów handlowych już we wrześniu. Aranżacja stoiska na którym sprzedawana jest lemoniada, wymaga ok. 4-6 m2 powierzchni handlowej.

Wspólnie z franczyzobiorcami prowadzimy również rozmowy z zarządcami innych wielkopowierzchniowych obiektów handlowych. Wszystko po to, by nasi partnerzy mogli zarabiać przez cały rok – mówi Jan Staniewicz, prezes zarządu Fresh Bike Polska. - Przetestowaliśmy koncept w Galerii Bałtyckiej, gdzie zaaranżowaliśmy stoisko sprzedaży lemoniady. Przychody ze sprzedaży wystarczyły na pokrycie kosztów zatrudnienia pracownika, wynajmu powierzchni handlowej i bonusów dla franczyzobiorcy.

W centrach i galeriach handlowych zarabiać będą właściciele ok. połowy z 19 działających obecnie punktów sprzedających orzeźwiający napój na ulicach Trójmiasta, Warszawy, Lublina i Rzeszowa.

W tym sezonie planowaliśmy uruchomienie maksymalnie 30 punktów – mówi Jan Staniewicz. – W kilku przypadkach mieliśmy jednak nieprzewidziane problemy z uzyskaniem pozwoleń na wybrane przez nas i naszych franczyzobiorców lokalizacje. Wspólnie postanowiliśmy przełożyć rowerowy start na przyszły sezon.(asie)