2014-08-26

Kruki na Mokotowskiej

Ania Kruk otworzyła swój pierwszy showroom w Warszawie.

Kruki na Mokotowskiej fot. Ania Kruk

Sklepy pokazowe powoli przestają być domeną wielkich projektantów mody. Swoje ubrania, czy produkty w specjalnych butikach pokazuje coraz więcej firm. Oferta sklepów pokazowych skierowana jest przede wszystkim do stylistów i celebrytów, którzy są żywą reklamą danej marki. Niedawno do grona marek mogących się pochwalić własnym sklepem pokazowym dołączyła jubilerska marka Ania Kruk.

Pierwszy showroom marki Ania Kruk został otwarty przy ul. Mokotowskiej w Warszawie. To jednocześnie 10 butik rodzeństwa Kruków i pierwszy sklep zlokalizowany poza centrum handlowym.

Wybór lokalizacji nie był przypadkowy - wyjaśnia Ania Kruk, dyrektor kreatywna i główna projektantka marki. Ulica Mokotowska to modowe centrum stolicy. Swoje butiki otworzyli tu najważniejsi polscy projektanci, na modowych zakupach można spotkać gwiazdy, blogerki i warszawskie fashionistki. Nie mogło nas tu zabraknąć.

Salon ma 66 m2 powierzchni, na której znalazła się przestrzeń ekspozycyjna, miejsce do pracy projektowej oraz przestrzeń do spotkań. Wnętrze butiku nawiązuje do 200-letniej tradycji jubilerskiej rodziny Kruków. Projekt przygotowany przez architektów ze studia mode:lina jest współczesną interpretacją wnętrza tradycyjnego zakładu złotniczego.

We wnętrzu butiku wyodrębniliśmy przestrzeń do spotkań, gdzie przy kawie można porozmawiać o nowych kolekcjach czy na spokojnie wybrać biżuterię do sesji zdjęciowych modowych magazynów. Lokalizacja w centrum miasta, przy tętniącej życiem ulicy, przekłada się również na większe możliwości dotarcia do klientów – mówi Ania Kruk.

Oficjalne otwarcie butiku połączone z prezentacją zimowych kolekcji zaplanowano na wrzesień tego roku. Firma pracuje również nad przygotowaniem konceptu franczyzowego i poszukiwania pierwszych partnerów.(mak)