Komputer potrzebuje przestrzeni
Sklepy Komputronika najlepiej sprawdzą się na powierzchni ok. 100 metrów kwadratowych.
Komputronik to największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych. Sprzedaż detaliczna prowadzona jest za pośrednictwem internetowego sklepu Komputronik.pl oraz ogólnopolskiej sieci ponad 150 salonów. Wśród nich są salony własne Komputronika, salony agencyjne, a także placówki franczyzowe.
Franczyzobiorcą sieci może zostać przedsiębiorstwo posiadające lokal o powierzchni sprzedażowej, liczącej minimum 40 m2. Jednak z racji szerokiego asortymentu jaki oferuje Komputronik preferowane są większe lokale, do 100 m2.
Istotnym warunkiem jest również lokalizacja sklepu. Najbardziej cenione są lokale usytuowane w pobliżu większych placówek handlowych, gdzie można zaobserwować wzmożony ruch pieszych. Z myślą o wygodzie naszych klientów zwracamy również uwagę na udogodnienia takie jak dostępność miejsc parkingowych. Oczywiście lokal, który ma działać w ramach naszego programu franczyzowego musi spełniać wszystkie standardy sieci. Mowa tu o standardach obsługi klienta, a także Visual Merchandisingu (umeblowanie, kolorystyka, oświetlenie itp.) - mówi Robert Romanowski - dyrektor ds. rozwoju sieci partnerskiej Komputronik.
Szczegóły dotyczące Visual Merchandisingu pozostają jednak tajemnicą handlową spółki. Wiadomo, że kwestie te są omawiane bezpośrednio z franczyzobiorcami. Komputronik otwiera też punkty wielkopowierzchniowe pod szyldem Megastore. Pierwszy z nich został otwarty w Warszawie, na powierzchni ok. 2 tys. m2.
(gum)