2014-07-23

Męskie Chojnice

W Bramie Pomorza pojawił się już sklep Giacomo Conti, teraz franczyzobiorcy szuka Vistula i Wólczanka.

Męskie Chojnice fot. Rank Progress

Chojnickie centrum handlowe Brama Pomorza może pochwalić się nowym najemcą - sklep z elegancką odzieżą męską Giacomo Conti zajął powierzchnię 100 m2 i wzbogacił ofertę galerii skierowaną do mężczyzn.

Staramy się stale dopasowywać ofertę Bramy Pomorza do profilu jej klientów. Wciąż poszerzamy grono marek modowych tak, by sprostać potrzebom i oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających mieszkańców Chojnic i okolic – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.

Nowe marki w Bramie Pomorza mogą okazać się sukcesem, bo do tej pory centrum kierowało swoją ofertę głównie do kobiet i amatorów stylu sportowego i casual. W galerii znajduje się dziś 14 sklepów odzieżowych, w tym Cropptown, House, Diverse, Martes Sport, H&M, Levi's i Nike. Elegancka moda damska dostępna jest w salonach Solar i Monnari, a jedynym miejscem, w którym mężczyźni mogli zaopatrzyć się w wyjściowe koszule i garnitury był do niedawna butik Pako Lorente.

Właściciele Bramy Pomorza dostrzegli zapotrzebowanie na elegancką odzież męską, bo oprócz Giacomo Conti zdecydowali się na uruchomienie salonów Vistuli i Wólczanki. Obecnie centrum jest na etapie poszukiwania franczyzobiorcy, który chciałby poprowadzić biznes pod szyldem marek.

Chojnickie centrum handlowe to największy obiekt zakupowy w południowej części województwa pomorskiego. Na powierzchni ok. 34 tys. m2 mieści się 50 lokali, zarówno sklepów odzieżowych, obuwniczych i kosmetycznych, jak i punktów gastronomicznych, rozrywkowch i usługowych. W galerii znajduje się także supermarket MarcPol i sala zabaw dla dzieci. Brama Pomorza została otwarta w październiku 2013 r. a jej inwestorem i właścicielem jest firma deweloperska Rank Progress SA. (mt)