2014-09-04

Galeria liczy metry

Market budowlany Castorama, więcej sklepów odzieżowych i lokali gastronomicznych – to cel rozbudowy stołecznego centrum handlowego Wola Park.

Galeria liczy metry Fot. Inter IKEA Centre Group Poland

Do końca 2015 roku powierzchnia Wola Parku zwiększy się o ponad 17,5 tys. m2. Tym samym cały obiekt będzie liczył 77,5 tys. m2. Galeria zostanie rozbudowany w kierunku wschodnim. Na terenie parkingu znajdującego się w tym rejonie obiektu powstanie nowa część handlowa. Jej głównym najemcą będzie market budowlany Castorama, który zajmie powierzchnię ponad 10 tys. m2. Dodatkowo, w dobudowanej części znajdzie się miejsce dla około 20 nowych salonów odzieżowych oferujących ubrania, obuwie i akcesoria.

Powiększy się także oferta gastronomiczna obiektu. Rozbudowana food court Wola Parku zostanie przeniesiony z poziomu pierwszego na drugi, gdzie obecnie znajduje się Multikino oraz klub fitness Calypso. W ofercie części restauracyjnej znajdzie się około 12 restauracji i kawiarni, z czego połowę będą stanowili nowi najemcy.

Rozpoczęliśmy prace konstrukcyjne w rozbudowywanej części centrum handlowego oraz parkingu. Planujemy, że rozbudowa Wola Parku zakończy się jesienią 2015 roku – mówi Jacek Lipiński, menadżer projektu w Inter IKEA Centre Group Poland, do której od października 2013 roku należy CH Wola Park.

Równolegle z powiększeniem części handlowej planowana jest rozbudowa parkingu, który znajduje się w północnej części obiektu. Obecnie ma on dwie kondygnacje, a zostanie do niego dobudowany kolejny, trzeci poziom, który zaoferuje 454 miejsca postojowe (łącznie centrum będzie dysponowało ok. 3 tys. miejsc). Dla wygody odwiedzających na powiększonym parkingu zostaną zainstalowane windy i ruchome chodniki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz klientów korzystających z wózków (tzw. travelatory), którymi będzie można łatwo dostać się na dwa poziomy centrum handlowego. (asie)