2014-09-11

Skośne oczy Butiku

Nowy sklep odzieżowej sieci urządzono według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich.

Skośne oczy Butiku fot. Butik

Grupa Trend & Fashion Group postanowiła zaszaleć przy okazji otwarcia nowego sklepu swojej sieci butik. Jedna z innowacji wprowadzona w punkcie w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska polega na tym, że sklep działa w formie multibrandowej i jest dedykowany kobietom stawiającym na modny i elegancki wygląd.

Nasze klientki coraz częściej robią zakupy w modnych galeriach handlowych, które w ostatnich latach stały się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu przez Polaków. Nie może  nas tam zabraknąć. Jednak shop concept w galerii musi być zupełnie inny niż w lokalizacji miejskiej. Dlatego zdecydowaliśmy na rewolucję w wyglądzie naszych placówek – wyjaśnia Agnieszka Janisz, kierownik działu Visual Merchandising w Trend & Fashion Group.

Na czym polegają główne zmiany? Nowo otwarty salon powstał według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich. Ogromna przestrzeń to pierwsza nowość, która powinna przykuć uwagę. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, także na suficie dają wrażenie nieskończonej przestrzeni. Pozostałe materiały, które są bardzo widoczne to metal, szkło oraz białe drewno. Dość surowe,  skandynawskie i nowoczesne  wyposażenie idealnie harmonizuje się z  delikatnymi pastelami na ścianach.

Ozdobne szafki z szufladami tworzą klimat dziewczęcego pokoju, w którym można poczuć się  jak w domu. Na środku znajduje się pełnowymiarowy wybieg, który jest symbolem przemian zachodzących w grupie Trend & Fashion. Nowy wizerunek, produkty wysokiej jakości, trendy wprost ze światowych wybiegów i profesjonalny zespół projektantów.

Układ salonu prezentuje przede wszystkim na swobodę w poruszaniu i ergonomię pracy. Sklep jest wyraźnie podzielony według marek odzieżowych  (Forever Pink, Rue Paris i For Fitness). Każda strefa ma swój dedykowany wystrój, jak również manekiny i (indywidualny sposób prezentowania produktów.

Sklep ma specjalnie zaprojektowaną podświetlaną ladę i przymierzalnie. Każda jest w innym odcieniu – chodzi o to, by kobiety mogły zobaczyć jak wyglądają w zestawieniu z wybranym kolorem. W punkcie dostępna jest też szafa z neonem  „new this week”, gdzie w jednym miejscu znajdziemy wszystkie nowości w sklepie.

Butik w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska jest na razie pierwszym salonem, w którym wprowadzono nowy shop concept. Do końca roku planowane jest wykonanie jeszcze kilku liftingów, jednak co do ich lokalizacji firma nie podaje szczegółów.

(gum)