-
Wnętrze dla pachnącego wnętrza
Wystarczy niewiele ponad 7 mkw, żeby z oceanu centrum handlowego wyłoniła się Pachnąca Wyspa.
-
Chata Polska na osiedlu
Właściciele Chaty Polskiej mają dokładna wizję lokalizacji i lokali, w których będą powstawać nowe sklepy spożywcze.
-
Monopol na Samo Zdrowie
Sklep ze sprzętem medycznym nie musi być duży, musi mieć za to monopol na lokalnym rynku.
-
Lokal na kółkach
Tam gdzie jest tłum ludzi, nie może zabraknąć foodtrucków, czyli barów na kółkach i chociaż za oknami jesień to biznes dalej się kręci.
-
Sposób na przedszkole
Lokal na przedszkole musi spełniać wyjątkowo rygorystyczne wymogi budowlane. Właściciel Przedszkoli Niepublicznych Krasnoludki znalazł na to sposób.
-
Salon o wielu twarzach
Gabinety Yasumi powstają w nowych budynkach, aby zmniejszyć koszty adaptacji lokalu.
-
Pruszków dostanie swoją galerię
Przy dworcu PKP powstanie centrum handlowe Nowa Stacja.
-
Gdzie przystanek, tam szkoła
Powierzchnia lokalu, w którym będzie działać szkoła językowa zależy od specyfiki zajęć i… liczby słuchaczy.
-
Hiper zmian ciąg dalszy
Carrefour Polska modernizuje kolejne sklepy i galerie handlowe na terenie całego kraju
-
Dobry czas na rozbudowę
Galeria Pomorska w Bydgoszczy zyska 40 nowych najemców.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.