2014-09-17

Hiper zmian ciąg dalszy

Carrefour Polska modernizuje kolejne sklepy i galerie handlowe na terenie całego kraju

Hiper zmian ciąg dalszy fot. Carrefour Polska

Za kilka tygodni ruszą prace nad remodelingiem sklepów Carrefour w kolejnych lokalizacjach. Do grona zmodernizowanych obiektów dołączy Centrum Handlowe Morena w Gdańsku a także hipermarkety w Bełchatowie, Chojnicach, Kędzierzynie-Koźlu i Sochaczewie. Ten ostatni czeka też rozbudowa – wokół hipermarketu powstanie centrum „Sonata Park”, w którym swoje punkty otworzą m.in. Empik, Smyk i Drogerie Natura. Będzie to typowy park handlowy z bezpośrednim wejściem do każdego lokalu z parkingu. 

Dużo zmian nastąpi także w gdańskiej Morenie. Oprócz generalnej rearanżacji, budynek otrzyma także nową elewację, parking i logotyp nawiązujący w swoim kształcie i kolorystyce do położenia geograficznego galerii. W obiekcie pojawią się nowe miejsca wypoczynku i elementy małej architektury, zmodernizowana zostanie także strefa restauracyjna. Dodatkowo, oferta handlowa Moreny zostanie wzbogacona o nowe marki i część rozrywkową z multiplexem Cinema 3D.

Modernizacja sklepów Carrefour na wzór ich placówek zagranicznych trwa już od kilku miesięcy i obejmuje zarówno osiedlowe supermarkety, hipermarkety jak i centra handlowe. Do zmian zaliczyć można rearanżację powierzchni sprzedaży, poszerzanie i urozmaicanie oferty, a w przypadkach centrów handlowych również ich rozbudowę. Dotychczas remodeling przeszły już hipermarkety w CH Warszawa Wileńska, Galerii Krakowskiej a także supermarkety Carrefour w Sadyba Best Mall i Złotych Tarasach. Następne w kolejce, oprócz Sochaczewa są także sklepy w Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku i Olsztynie.

Prowadzimy analizy i badania rynku i na podstawie uzyskanych informacji wprowadzamy zmiany lub dokonujemy modyfikacji rozwiązań już działających. Przykładem tego jest wprowadzenie we wszystkich hipermarketach Carrefour systemu „jednej kolejki” który cieszy się dużym uznaniem wśród klientów. Opracowujemy także nowy system identyfikacji wizualnej, który będzie wdrażany w najbliższych miesiącach we wszystkich sklepach – dotychczas wprowadziliśmy go np. w Tomaszowie Mazowieckim -
mówi Ronan Martin, Dyrektor Ekspansji i Galerii Handlowych Carrefour Polska.

Carrefour poszerza również swoją ofertę handlową. W wybranych sklepach pojawiły się specjalnie oznakowane strefy „Świat Zdrowia”, w których znajdują się produkty bezglutenowe, dietetyczne oraz bezcukrowe. Marka rozwija także sieć swoich wędzarni oferujących wędliny produkowane według tradycyjnych receptur. (mt)

(mt)