-
Butik w centrum handlowym poproszę
W dużym mieście i nie dalej niż 100 km od miejsca zamieszkania - w takiej lokalizacji franczyzobiorca ma szans otworzyć Butik.
-
Szkolenia tylko w biurowcach
Segna Polska stawia na rozwój w dużych ośrodkach miejskich. Chce być jak najbliżej potencjalnego klienta.
-
Sklepy z pomysłem osiągają lepsze wyniki
Warto zaprojektować sklep wedle określonej myśli przewodniej, która trafnie odzwierciedli charakter marki
-
Szkoła jak z bajki
Kolorowe ściany wypełnione bajkowymi postaciami – tak wyglądają wnętrza szkół językowych Mała Lingua.
-
Carrefour znajdzie i wyposaży lokal
Od marca Carrefour oferuje nowy format współpracy w ramach franczyzowych sklepów convenience
-
Muszkieterowie potrzebują miejsca
Sklep Intermarché , który powstanie w galerii Nowy Rynek w Jeleniej Górze, będzie większy, niż początkowo zakładano.
-
Czesi będą odchudzać Polaków
Potencjalnych klientów szukają w największych polskich miastach.
-
Lublin ma kolejną galerię handlową
Mieszkańcy miasta mogą już zrobić zakupy w Tarasach Zamkowych.
-
Galerie zarabiają na jubilerach
Sieci sklepów z biżuterią i akcesoriami płacą wynajmującym najwięcej. Bo też dobrze zarabiają.
-
Lokalizacja nie zawsze jest najważniejsza
Przekonała się o tym franczyzobiorczyni gabinetu DepilConcept.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.