-
Bazar z 1001 nocy
Jeszcze kilka lat temu sklepy tłumnie przenosiły swoje realne placówki do wirtualnej rzeczywistości. Teraz e-commerce szuka lokalu dla siebie.
-
Jak stoisko kusi klienta?
Wystrój i oznakowanie sklepu to „niemi sprzedawcy”, bo wysyłają komunikat, który trafia do zmysłów potencjalnego klienta.
-
Internet zagraża galeriom handlowym
E-commerce wpływa na popularność galerii handlowych a nawet na skład ich najemców.
-
Biuro działa na nowych zasadach
Deweloperzy prześcigają się w pomysłach na to, jak skusić najemcę biura.
-
Bombki to nuda
Choinka z klocków Lego, plastikowych butelek albo kryształów Svarowskiego – choinki w galeriach handlowych są coraz bardziej wymyślne.
-
Sylwester Cacek nie chce małych Sphinksów
Znane restauracje będą otwierane na większych powierzchniach. Franczyzodawca chce też szczegółowo sprawdzać rentowność przed uruchomieniem.
-
Jak zarobić na starociach?
W antykwariacie sprzedawane są rzeczy tanie, ale nakłada się na nie ogromne prowizje, które zaczynają się od 100 proc. Tylko w ten sposób handel starociami może przynieść zyski.
-
Naleśniki lubią konkurencję
Właściciele naleśnikarni Nasz Naleśnik konkurencji innych restauracji się nie boją. Wręcz przeciwnie, uważają, że zagłębia gastronomiczne to doskonałe miejsce na ich lokal.
-
Konkurencja sięga po lokalizację McDonald’s
Gdy z mapy centrum Warszawy zniknęły „złote łuki” ich miejsce szybko zajęła inna restauracja z burgerami.
-
Okno na większą sprzedaż
Witryna to jeden z najważniejszych elementów sklepu – musi przyciągać uwagę, inaczej na klientów nie ma co liczyć.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.