-
Najemca idealny
Kto może bez trudu wynająć powierzchnię w galerii handlowej, a kto będzie się musiał trochę nagimnastykować?
-
Depilacja za rogiem
Salon fotodepilacji DepilConcept musi być przede wszystkim dobrze widoczny, żeby klienci mogli go bez problemu znaleźć.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Rozum żąda przestrzeni
Żeby uczyć matematyki w sieci MathRiders potrzeba czegoś więcej, niż sala z tablicą.
-
Jak impreza, to w lokalu
Mieszkańcy dużych miast wolą urządzać imprezy w lokalu gastronomicznym zamiast we własnych czterech kątach.
-
Mount Blanc atakuje Wedla na jego terenie
Miłośnicy słodkości już niedługo będą mogli się napić gorącej czekolady i zagryźć czekoladową pralinką w nowej pijalni.
-
Mała galeria w niewielkim mieście
W mijającym roku na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej zaszły ogromne zmiany.
-
Galeria handlowa - czy magia wciąż działa?
Podaż nowoczesnej powierzchni handlowej rośnie z roku na rok, a nowe galerie handlowe są budowane w coraz mniejszych miastach. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców zastanawia się czy w takim miejscu ich biznes odniesie sukeces.
-
Ruszyć z kopyta
Kontakt ze zwierzętami jest nie tylko przyjemny, ale również niezwykle dochodowy.
-
Kuchnia w centrum uwagi
Sklep z wyposażeniem wnętrz musi być urządzony ze smakiem. Zwłaszcza, jeśli sprzedaje się w nim akcesoria kuchenne.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.