-
mBank w wersji light
Właściciel sieci banków odświeża placówki i stawia na otwarcia w galeriach handlowych.
-
Uzdrowisko w sklepie
Czy przebywanie w sklepie może być korzystne dla zdrowia? Okazuje się, że tak. W lokalach The Secret Soap Store klient przy okazji zakupów zażywa inhalacji solnych. Wszystko dzięki wbudowanym w ściany tężniom.
-
Nasz drogi sport
Polacy lubią aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. Potrzebują specjalistycznego sprzętu – ubrań, butów, skarpet, czapek, rękawic. I choć otwarcie sklepu sportowego to droga inwestycja, to daje szansę na zrobienie dobrego biznesu.
-
Lokal dla agenta ubezpieczeń
Ubezpieczenia można sprzedawać nawet na niewielkiej powierzchni, jednak ważne, aby w pobliżu znajdował się parking.
-
Najdrożej w stolicy
Nowy Świat wciąż jest najdroższą ulica handlową w Polsce – obowiązujące na niej stawki czynszu są jednak blisko 30-krotnie niższe od tych na najdroższej ulicy świata.
-
Bistro na zdrowie
Klientami restauracji wegetariańskich są najczęściej młodzi i aktywni ludzie, dlatego F&G otwiera lokale w sąsiedztwie szkół lub biurowców.
-
Jelenia Góra będzie mieć Nowy Rynek
Nowa galeria powstaje w pobliżu dworca PKS. Taka lokalizacja ma jej zapewnić stały dopływ klientów, ale wymaga od architektów nietypowych rozwiązań.
-
Czy pizza sprzeda się wszędzie?
Wybierając lokal, w którym będzie działać pizzera, warto kierować się kilkoma prostymi zasadami.
-
Perfumy zgodnie z modelem
O sukcesie perfumerii decyduje coś więcej niż powierzchnia lokalu.
-
Flota na kołach
Kondycja firmy transportowej zależy od jakości floty samochodowej. Jej zakup wymaga dużego kapitału, a użytkowanie – spełnienia wielu wymogów formalnych.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.