2014-11-24

Uzdrowisko w sklepie

Czy przebywanie w sklepie może być korzystne dla zdrowia? Okazuje się, że tak. W lokalach The Secret Soap Store klient przy okazji zakupów zażywa inhalacji solnych. Wszystko dzięki wbudowanym w ściany tężniom.

Uzdrowisko w sklepie fot. Secret Soap Store

Marka The Secret Soap Store, oferująca naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, kąpieli, aromaterapii i masażu stawia na oryginalny i bardzo sensoryczny wystrój placówek. Każdy sklep należący do  sieci jest projektowany tak, by klient mógł dotknąć, powąchać i obejrzeć wszystkie dostępne w nim produkty. Elementy wyposażenia zrobione są z naturalnych materiałów, takich jak kamień czy surowe, nieobrobione drewno. Jednak kluczowym elementem sklepów jest zainstalowana w ścianie tężnia solna. Jej montażem zajmuje się zespół wykonawczy sieci. Do zamontowania tężni wystarczy standardowe doprowadzenie wody.

-Całą sieć sklepów The Secret Soap Store chcemy promować jako sklepy „zdrowych zakupów”, gdzie klient przy okazji zakupów zażywa inhalacji solnych, a tym samym poprawia swoje zdrowie – mówi Monika Kosieniak, pomysłodawczyni marki.

Typowy sklep The Secret Soap Store ma 30–50 m2, ale minimalna powierzchnia, na jakiej można sprzedawać produkty tej marki to 25 m2.  Wartość inwestycji w lokal zależy od jego wielkości oraz stanu przed rozpoczęciem prac. Sklepy mogą działać zarówno w galeriach handlowych, jak i innych miejscach z dużym przepływem potencjalnych klientów, np. w przejściach podziemnych prowadzących do przystanków komunikacji miejskiej.

-Jeżeli punkt jest w dobrym stanie po poprzednim najemcy, prace remontowe sprowadzają się do malowania i poprawek kosmetycznych. Koszt w takiej sytuacji powinien zamknąć się w kwocie kilku tysięcy złotych. Koszt wyposażenia wynosi od ok. 1,5–2,0 tys. zł za m2 – wyjaśnia Monika Kosieniak.

Oprócz standardowego sklepu franczyzodawca proponuje również wariant ze stoiskiem handlowym, które można postawić np. w pasażu galerii handlowej. Typowy rozmiar wyspy to 4,2 m x 2,6 m. Tak jak w przypadku sklepu, produkty znajdują się w zasięgu ręki klienta, bez odgradzających szyb czy barier.

Sieć The Secret Soap Store szuka partnerów w średnich i dużych miastach w Polsce oraz za granicą. Najbardziej interesującymi lokalizacjami są: Wrocław, Poznań, Trójmiasto, Katowice, Lublin i Warszawa. Aktualnie pod logo marki działają trzy placówki. Dwie z nich znajdują się w Krakowie: wzorcowy sklep na galerii przy dworcu PKP oraz wzorcowa wyspa handlowa – w Galerii Bonarka. Najnowszy lokal  The Secret Soap Store mieści się natomiast w Warszawie, w przejściu podziemnym w okolicy Złotych Tarasów. (awr)