-
Pandora jest wybredna
Sklepy z biżuterią Pandora powstają w galeriach handlowych największych miast, bo właśnie w takich miejscach można łatwo znaleźć klientów.
-
Nikt nie może spać spokojnie
Szok frankowy dotknie także rynku nieruchomości komercyjnych.
-
Handel pod rękę z kulturą
Sklepy marek z portfolio hiszpańskiej spółki Inditex, punkty lokalnych przedsiębiorców i… Centrum Dziedzictwa Historycznego rozpoczną działalność w nowym centrum handlowym w Gdańsku.
-
MarcPol modernizuje sklepy
Czerwone barwy, nowe urządzenia i asortyment – tak zmienią się w tym roku najstarsze placówki MarcPolu.
-
Nie chcą iść do galerii
Franczyzowa sieć Jawa chce być alternatywą dla drogerii w galeriach handlowych. Dlatego wybiera inne lokalizacje.
-
Kasa w stylu disco
Nie ma dwóch takich samych dyskotek, ponieważ każdy właściciel i DJ ma swój własny pomysł na zabawianie gości i zarabianie pieniędzy.
-
Kolejne marki otwierają swoje outlety
Otwarte w grudniu Outlet Center Lublin chwali się nowymi najemcami.
-
Facet lubi galerie
Mężczyźni polubili zakupy w galeriach. Stawiają jednak warunki - oferta musi być bogata.
-
Lody z dala od narzędzi
Punkty Carte d’Ore Cafe są stworzone dla galerii handlowych. Są jednak lokalizacje, w których nigdy się nie pojawią.
-
Certyfikat gwarantuje najemców?
Wiele nowych inwestycji może się pochwalić różnymi certyfikatami świadczącymi o tym, że obiekt jest przyjazny dla środowiska. Taki dokument często przekłada się na wymierne korzyści dla najemcy i właściciela galerii.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.