2015-01-22

Pandora jest wybredna

Sklepy z biżuterią Pandora powstają w galeriach handlowych największych miast, bo właśnie w takich miejscach można łatwo znaleźć klientów.

Pandora jest wybredna fot. Pandora

Uruchomienie salonu jubilerskiego to dla przedsiębiorcy nie lada wyzwanie, zarówno od strony inwestycyjnej, jak i lokalizacyjnej. W końcu biżuteria musi mieć piękną oprawę i prestiżową lokalizację, a o tą drugą wcale nie jest tak łatwo. Przekonuje o tym firma jubilerska Pandora, która bardzo starannie wybiera lokalizacje dla swoich sklepów i stoisk z biżuterią. Na rynku nie jest chyba jednak aż tak źle, bo w ciągu pięciu lat obecności duńskiej marki na polskim rynku logo Pandora można znaleźć w 210 miejscach, ponad 20 lokali prowadzą franczyzobiorcy.

Sklepy Pandora są ulokowane w galeriach handlowych, wyjątek stanowią Warszawa i Kraków, gdzie punkty można spotkać również przy głównych ulicach. Kluczowym elementem przy wyborze lokalizacji jest natężenie ruchu oraz obecność innych marek, które mają podobny profil klienta docelowego. Lokal powinien mieć ok 40-45 m2, dużą witrynę i wejście na środku.

fot. Pandora

-Projekt sklepu jest wykonywany przez nasze biuro projektowe w Danii. Wszystkie meble, podłoga, wyposażenie dekoracyjne są dostarczane przez firmę Pandora. Franczyzobiorca może samodzielnie wykonać podstawowe prace budowlane, może też skorzystać z podwykonawców z centrali. W takiej sytuacji odbiera od nas lokal „pod klucz” - tłumaczy  Dorota Pomacho – Pątkiewicz, dyrektor zarządzająca regionem Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Pandora. (mak)

 

Magdalena Krocz
Magdalena Krocz Redaktor prowadzący, PROFIT system

mkrocz@lokalnabiznes.pl