-
Wyrzuć biurko i oszczędzaj
Skuteczna aranżacja biura wymaga postawienia w centrum uwagi ludzi, którzy w nim pracują. Choć czasem ich dobro wiąże się z rewolucją.
-
Czerwona Torebka zarobiła na nieruchomościach
Najbardziej dochodowa wcale nie była współpraca z przedsiębiorcami, ale sprzedaż lokali handlowych osobom fizycznym.
-
Na wakacje najszybciej polecisz z galerii
Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami pod biuro podróży są miejsca zapewniające duży przepływ klientów, a tych najłatwiej znaleźć w galerii handlowej.
-
Większa powierzchnia przyciąga klientów
Przestronny lokal bez przeszkód utrudniających poruszanie się – to idealne miejsce na sklep z odzieżą używaną.
-
Klient w podróży wyda więcej
PKP modernizuje swoje budynki we współpracy z inwestorami z rynku centrów handlowych. Już wkrótce przy kilku dworcach powstaną galerie i parki handlowe.
-
Gabinet blisko ludzi
W salonie fotodepilacji liczy jakość oferowanych usług i łatwość dotarcia do gabinetu.
-
Złoto najlepiej błyszczy na rogu
Salon jubilerski Yes najlepiej sprawdzi się w narożnym lokalu.
-
Rozrywka wspiera handel
Konkursy, place zabaw i boiska sportowe na terenach zielonych wokół obiektu przyciągną więcej klientów.
-
Fitness zagospodaruje miasta
Zachodnie sieci fitness, które coraz liczniej wchodzą na polski rynek, otwierają swoje lokale w centrach dużych miast albo galeriach handlowych na ich obrzeżach
-
Kurczak napije się kawy
McDonald's ma nowych konkurentów, którzy wprowadzają strefę kawiarnianą do fast foodu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.