2015-02-05

Złoto najlepiej błyszczy na rogu

Salon jubilerski Yes najlepiej sprawdzi się w narożnym lokalu.

Złoto najlepiej błyszczy na rogu fot. Yes

Poznańska firma jubilerska Yes działa na rynku od 1981 roku. Po ponad 30 latach obecności na rynku firma ma 113 salonów jubilerskich, sklep internetowy oraz Galerię Yes, w której prezentowane są dokonania polskich i zagranicznych artystów plastyków projektujących biżuterię.

Salony jubilerskie Yes znajdują się w galeriach handlowych miast, których liczba mieszkańców przekracza 80 tys. osób. Średnia powierzchnia salonu to 50 m2. Idealna lokalizacja to narożny lokal na parterze galerii, dzięki czemu sklep zyskuje duże witryny, w których można prezentować biżuterię. Za remont oraz wyposażenie lokalu odpowiada franczyzodawca, który koordynuje cały proces powstawania nowego salonu.

-Franczyzobiorca otrzymuje od nas umowę najmu lokalu podpisaną przez Yes, ubezpieczenie lokalu, ubezpieczenie towaru i OC. Yes odpowiada również za optymalny dobór oferty i logistykę związaną z zatowarowaniem salonu – wymienia Paweł Korobacz, dyrektor działu Ekspansji i Organizacji sieci detalicznej Yes.

Na wybór miejsca, w którym powstanie nowy salon Yes mają wpływ różne czynniki. Centrala Yes wśród najważniejszych z nich wymienia: lokalizację, prestiż i potencjał galerii handlowej, ale równie istotne jest miejsce w tej galerii, otoczenie konkurencyjne oraz opłaty czynszowe. Wyposażenie Salonu musi być zgodne ze standardami Yes. Franczyzobiorca nie odpowiada za kupno mebli oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do otwarcia salonu.(mak)