2015-01-20

MarcPol modernizuje sklepy

Czerwone barwy, nowe urządzenia i asortyment – tak zmienią się w tym roku najstarsze placówki MarcPolu.

MarcPol modernizuje sklepy fot. MarcPol

Sieć sklepów spożywczych MarcPol w ubiegłym roku rozpoczęła modernizację swoich supermarketów. Większość prac sieć zrealizowała w drugiej połowie 2014 roku, natomiast cały proces ma się zakończyć w tym roku. Do tej pory ten proces przeszło kilkanaście placówek działających w sieci. Pierwszym z nich był sklep zlokalizowany przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Modernizacja nie będzie jednak dotyczyła wszystkich sklepów sieci, jedynie tych działających w sieci najdłużej.

-Niektóre z najstarszych lokalizacji nie odpowiadały już naszym standardom i wymagały modernizacji – mówi Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol.

Firma nie zdradza, ile dokładnie sklepów zostanie objętych modernizacją, ale będą to głównie placówki działające w Warszawie. W całym kraju sieć MarcPol liczy ponad 60 obiektów.

Szczegółowy zakres prac jest dostosowany indywidualnie dla każdej z placówek. Modernizacja obejmuje przede wszystkim na remont sklepów, zmianę kolorystyki na kolor czerwony oraz wymianę urządzeń na bardziej nowoczesne. W związku z tym, w zmodernizowanych placówkach pojawiły się np. nowe piece do wypieku pieczywa czy lady mięsno-wędliniarskie. MarcPol lepiej wyeksponował też artykuły świeże. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami.

-Chcemy zwiększyć sprzedaż poprzez lepszą prezentację produktów – mówi Iwona Zarucka.

Firma rozszerzyła również asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach pojawiła się ponadto oferta dań gotowych. Wiceprezes MarcPolu tłumaczy, że wprowadzanie nowych pozycji asortymentowych wiąże się z rezygnacją z najmniej popularnych wyrobów. Dodatkowo przebudowane sklepy zyskały więcej przestrzeni.(dp)