-
Centra convenience rosną w siłę
Centra convenience zajmują coraz mocniejszą pozycję na polskim rynku retail. Pomagają w tym nowe inwestycje, ale także duże zmiany, jakie zachodzą w obiektach działających od lat.
-
Fikołki znów otwierają
Wiosną ruszy kolejna sala zabaw pod szyldem Fikołki. To efekt umowy najmu, którą firma podpisała z Galerią Wołomin.
-
Biznes na oku
Salon optyczny może być pomysłem na biznes nawet w małym mieście. Ile trzeba wydać na taką inwestycję?
-
Bielizna kusi klienta
Największe w Tychach centrum handlowe właśnie poszerzyło swoją ofertę modową. Nowym najemcą galerii została marka Esotiq.
-
Coś dla juniorów
W Galerii Północnej otwarto pierwszy w stolicy salon marki „Junior”, z produktami dla dzieci i niemowląt.
-
Makarun w Tarnowie
Największa polska sieć spaghetterii wchodzi do Gemini Park Tarnów.
-
Fikołki w Sferze
W Centrum Handlowym Sfera w Bielsku-Białej otwarto salę zabaw Fikołki. Sieć centrów rozrywki pod tym szyldem liczy już osiem obiektów. .
-
Kuchnia roślinna w Gemini Park Tychy
Restauracja z wegańskim menu wzbogaciła food court Gemini Park Tychy. Wkrótce strefa gastronomiczna galerii jeszcze bardziej urośnie.
-
Mała czarna na wyspie
Coffee pointy Lafaye są dedykowane galeriom handlowym. Inwestycja w kawową wyspę to ok. 50 tys. zł.
-
Manekin zwiększa sprzedaż
Na wyniki sprzedaży w sklepie odzieżowym wpływają estetyczna wystawa, komfortowo urządzona przymierzalnia oraz... manekiny.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.