2019-10-28

Coś dla juniorów

W Galerii Północnej otwarto pierwszy w stolicy salon marki „Junior”, z produktami dla dzieci i niemowląt.

Coś dla juniorów Fot. Galeria Północna

Sklep polskiej marki Junior funkcjonuje od kliku lat w Galerii Jurajskiej – centrum handlowo-rozrywkowym w Częstochowie. Zadowalające wyniki z ostatnich lat sprawiły, że marka zdecydowała się na otwarcie drugiego salonu w Polsce, na którego lokalizację najemcy wybrali właśnie Galerię Północną. Sklep zajął ponad 1,5 tys. m2, na pierwszym piętrze obiektu. Zastąpił w tym miejscu zamknięty latem salon brytyjskiej marki Hamleys.
W  ofercie Juniora można znaleźć artykuły dla dzieci, m. in. wózki i foteliki samochodowe, a także zabawki różnych marek. Asortyment jest dodatkowo podzielony na poszczególne działy tj. dziewczynki, chłopcy, pierwsze lata, niemowlęta i wózki oraz klocki, gry, puzzle i zabawki kreatywne. 

- Staramy się wzbogacać naszą ofertę o sklepy różnych kategorii tak, aby każdy miał możliwość zrobienia u nas zakupów. Nasi klienci to w dużej mierze rodziny z dziećmi, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć kolejny sklep z artykułami dla najmłodszych. Weekend otwarcia pokazał nam, że decyzja ta była bardzo trafiona. Marka Junior doskonale uzupełnia asortyment pozostałych sklepów, umożliwiając rodzinom m.in. skompletowanie wyprawki, począwszy od smoczka, a kończąc na wózku czy foteliku samochodowym - mówi Katarzyna Żuchowska, menedżer ds. wynajmu powierzchni handlowej GTC S.A., zarządcy Galerii Północnej.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy. Według szacunków Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Do dyspozycji klientów jest m.in. specjalnie zaaranżowana przestrzeń na dachu, umożliwiająca aktywny wypoczynek wśród zieleni. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Jest tu ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, sala zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 tys. miejsc parkingowych.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system