-
W Tarnowie kupują więcej
W I połowie tego roku Gemini Park Tarnów zanotował dwucyfrowy wzrost obrotów.
-
Ramen w centrum miasta
Panda Ramen szuka licencjobiorców w miastach liczących minimum 60 tys. mieszkańców.
-
Pub z kranami
Browar Pinta buduje sieć pubów franczyzowych pod własnym szyldem. Gdzie i jak można otworzyć taki lokal?
-
Urodziny Dekady
Centrum handlowo-komunikacyjne Dekada w Brodnicy ma już pięć lat.
-
Coś dla dzieci
Galeria Północna powiększa ofertę dla rodzin z dziećmi. Do najemców dołącza polska marka Junior.
-
Nowi w Olimpie
W pierwszym półroczu 2019 lubelskiej Galerii Olimp przybyło 12 nowych najemców.
-
Gdzie smażyć kotlety?
Szybkie jedzenie, jakie proponuje koncept Kotlet w Bułce, można sprzedawać z przyczepy, wyspy handlowej i w lokalach stacjonarnych.
-
Costa Coffee w Gemini Park
Już wkrótce do grona najemców Gemini Park Bielsko-Biała dołączy Costa Coffee. Właściciel centrum handlowego właśnie popisał umowę najmu z siecią.
-
Lokal w finansach
Znalezienie odpowiedniego lokalu na placówkę bankową nie należy do najprostszych zadań. Na szczęście franczyzodawca służy pomocą w tej kwestii.
-
Restauracja po gruzińsku
Franczyzodawca restauracji Chinkalnia chce rozwijać swój koncept i w dużych i w mniejszych miastach. Jaki lokal jest potrzebny, by serwować dania kuchni gruzińskiej?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.