-
Nowe sklepy w Tychach
Pięciu nowych najemców zadebiutowało w ofercie Gemini Park Tychy w II kwartale tego roku.
-
Kasa pod ochroną
Sejfy, monitoring, właściwe oznaczenia – otwarcie kantoru trzeba odpowiednio przygotować.
-
Na zakupy do Tkalni
Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach właśnie otworzyło się dla klientów.
-
Galeria dla dzieci
Gemini Park Tychy inwestuje z myślą o klientach z małymi dziećmi. W galerii powstały właśnie trzy nowe strefy zabaw dla najmłodszych. W planach są kolejne.
-
Outlet nad morzem
Jeszcze w tym roku Galerię Rumia zastąpi Pomerania Outlet.
-
Sklep na wsi
Sklepy Grene, ze względu na sprzedawany asortyment, najlepiej sprawdzą się na terenach wiejskich.
-
Silesia Outlet na finiszu
Na placu budowy Silesia Outlet trwają ostatnie prace wykończeniowe. Za tydzień wielkie otwarcie.
-
Przybywa najemców
Od otwarcia Gemini Park Tychy mija blisko rok. W tym czasie oferta centrum handlowego wzbogaciła się o 17 nowych najemców.
-
Food court w centrum
Nie tylko duże galerie handlowe, ale także mniejsze centra typu convenience coraz częściej inwestują w rozwój food courtów. Dlaczego?
-
Dosyć wysp
Franczyzodawca Aromanti zrezygnował z otwierania wysp w centrach handlowych. Jaki musi być lokal na miejsce dobre do sprzedaży zapachów?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.