2019-05-14

Outlet nad morzem

Jeszcze w tym roku Galerię Rumia zastąpi Pomerania Outlet.

Outlet nad morzem Wizualizacja: Pomerania Outlet

Pomerania Outlet, powstający w miejscu istniejącej Galerii Rumia, to połączenie centrum wyprzedażowego, sklepów z sektora covenience oraz oferty rozrywkowej. Na trzech kondygnacjach i ponad 16,7 tys. m2 powierzchni zaplanowano 80 lokali handlowo – usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową.
Tenant mix obu stref zostanie skomponowany tak, aby umożliwić klientom wygodne zakupy z różnych kategorii. Strefa outletowa zajmie połowę powierzchni obiektu. Na jej ofertę złoża się m.in. flagowe salony marek Grupy LPP: Reserved, Cropp, House i Mohito (łącnzie zajmą ponad 2 tys. m2 powierzchni) oraz pierwszy w regionie salon multibrandowej sieci Good Label. W tym ostatnim dostępne będą kolekcje najpopularniejszych światowych marek m.in. Michael Kors, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Calvin Klein czy Diesel oraz ekskluzywna oferta artykułów Home&Deco. - Strefa outletowa jest filarem konceptu Pomerania Outlet, dlatego jej jakość ma dla nas pierwszorzędne znaczenie. Good Label z multibrandową ofertą premium wpisuje się idealnie w naszą strategię i jesteśmy przekonani, że strefa wyprzedażowa zbudowana na obecności takich marek, będzie siłą całego obiektu – dodaje Radosław Gadomski, Commercial Director w The Blue Ocean Investment Group (BOIG).
Poza tym w Pomerania Outlet klienci znajdą także salony ze sprzętem elektronicznym czy wyposażeniem domu, m.in. Neonet i Jysk oraz silną reprezentację najemców sektora convenience, m.in. Biedronka, Pepco, KiK, Rossmann i Empik. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa z częścią restauracyjną. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami postojowymi.
Zakończenie prac nad modernizacją obiektu jest planowane na IV kwartał tego roku. Inwestycja Pomerania Outlet realizowana jest przez DNB Assets Holdco Sp. z.o.o.  Za komercjalizację odpowiada spółka The Blue Ocean Investment Group (BOIG). Zarządcą obiektu jest firma Savills.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system