Coś dla dzieci
Galeria Północna powiększa ofertę dla rodzin z dziećmi. Do najemców dołącza polska marka Junior.
Wczesną jesienią do najemców warszawskiej Galerii Północnej dołączy polska marka Junior. Sklep powstanie na pierwszym piętrze galerii, pomiędzy salonami Dealz i 4Faces i zajmie ponad 1,5 tys. m2 powierzchni. W jego ofercie będzie można znaleźć artykuły dla dzieci, między innym wózki i foteliki samochodowe, a także szeroki wybór markowych zabawek. Asortyment zostanie dodatkowo podzielony na poszczególne działy np. dziewczynki, chłopcy, pierwsze lata, niemowlęta itd.
- Białołęka to dzielnica Warszawy, w której mieszka najwyższy odsetek osób w wieku do 18 roku życia. Wynosi on aż 30 proc., podczas gdy średnia dla całej Warszawy stanowi 20 proc. Wychodząc naprzeciw naszym klientom, postanowiliśmy więc otworzyć kolejny salon z artykułami dla najmłodszych – mówi Roman Bugajczyk, członek zarządu Centrum Światowida, właściciela i zarządcy Galerii Północnej.
Junior to młoda polska marka, oferująca ubrania, zabawki oraz artykuły dziecięce. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w Galerii Jurajskiej, na lokalizacje drugiego salonu w Polsce właściciel wybrali Galerię Północną.
- Do otwarcia salonu w Galerii Północnej skłonił nas potencjał młodej dzielnicy, zamieszkiwanej w dużej mierze przez rodziny z dziećmi. Szeroki asortyment naszego sklepu umożliwi młodym rodzicom skompletowanie całej wyprawki, począwszy od smoczka kończąc na wózku czy foteliku samochodowym – informuje Agata Fijałkowska, właścicielka marki Junior. - Wierzymy, że nowy sklep idealnie wpisze się w potrzeby mieszkańców Białołęki i wszystkich pozostałych klientów, a także uzupełni dotychczasową ofertę centrum handlowego.
Galeria Północna ma ponad 64 tys. m2 powierzchni. Otwarta została dwa lata temu. Na klientów czeka tu ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino, sala zabaw, klub fitness.