2019-07-18

Costa Coffee w Gemini Park

Już wkrótce do grona najemców Gemini Park Bielsko-Biała dołączy Costa Coffee. Właściciel centrum handlowego właśnie popisał umowę najmu z siecią.

Costa Coffee w Gemini Park Fot. Gemini Park Bielsko-Biała

Oferta gastronomiczna Gemini Park Bielsko-Biała dziś składa się z 13 lokali, w tym z trzech kawiarni  polskich sieci: Grycana, Lodomanii oraz Cukierni Sowa. Wkrótce do tego grona dołączy także Costa Coffee. Największa w Wielkiej Brytanii sieć kawiarni i druga co do wielkości w Europie zainwestuje w Gemini Park w powierzchnię 70 m2. Umowa właśnie została podpisana. Nowa kawiarnia ulokowana zostanie w obrębie zmodernizowanej niedawno strefy eventowej.
W ofercie lokalu będzie można znaleźć m.in. kawy americano, cappuccino, corto, espresso, flat white i latte, a także ciasta i desery sezonowe oraz produkty słone. Menu wypełnią także inne napoje gorące m.in. herbaty i chaie, a także zimne napoje. Lokal pojawi się w nowej odsłonie aranżacyjnej Costa - Spectrum. Jego cechy charakterystyczne to wygodne, tapicerowane meble, stonowana kolorystyka z akcentami drewna, w otoczeniu zieleni.  Na ścianach zawisną lustra, które optycznie powiększają przestrzeń. W kawiarni nie zabraknie także tematycznych grafik i instalacji artystycznych inspirowanych m.in. latte art.

- Costa Coffee dopełni ofertę kawiarnianą Gemini Park, wprowadzając do niej pożądaną przez klientów, doskonale znaną markę oraz nowe menu. Dzięki otwarciu, które zaplanowane zostało na sierpień, odwiedzający centrum zyskają także kolejne wyjątkowe miejsce, w którym można spędzić wolny czas w galerii, napić się kawy między zakupami, a nawet popracować - mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji Gemini Holding.

Dla centrum handlowego podpisanie umowy z Costa Coffee jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty gastronomicznej, ale także wizerunku galerii, jako miejsca spotkań i spędzania czasu wolnego dla całej rodziny. Już dziś szeroko pojęta oferta leisure&activity, na którą składają się m.in. restauracje, kino, park rozrywki czy fitness club zajmuje 30 proc. powierzchni najmu.

- Dzięki skutecznej strategii pozycjonowania centrum, ale także inwestycjom w infrastrukturę, w pełni korzystamy z potencjału jaki daje format galerii społecznościowej. W ciągu ostatnich lat nie tylko umocniliśmy naszą pozycję jako popularnej destynacji zakupowej na Podbeskidziu, ale także staliśmy się chętnie wybieranym miejscem spędzania czasu wolnego, zabawy i relaksu zarówno w weekend, jak i w tygodniu - dodaje Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
 

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system