2019-11-03

Bielizna kusi klienta

Największe w Tychach centrum handlowe właśnie poszerzyło swoją ofertę modową. Nowym najemcą galerii została marka Esotiq.

Bielizna kusi klienta Fot. Gemini Park Tychy

Segment mody Gemini Park Tychy, liczący już 48 sklepów, zyskał kolejnego najemcę. Marka Esotiq właśnie otworzyła tam 84-metrowym salon. W jego ofercie można znaleźć bieliznę damską, pidżamy, stroje plażowe. Ponadto sklep oferuje swoim klientkom usługi brafittingu.

- Otwarcie salonu Esotiq dopełnia ofertę modową Gemini Park, ale także w znaczny sposób poszerza ofertę bielizny w tym segmencie. Nowy sklep jest już piątym w naszym centrum handlowym, w którym znajdziemy wyłącznie tego typu asortyment. Jesteśmy przekonani, że obecność tak dużego gracza rynkowego, mającego tak dobrze rozpoznawalną markę, sprawi, że nasi klienci, a zwłaszcza panie, znajdą kolejny powód, aby wpaść na zakupy do Gemini Park - mówi Justyna Kozioł, leasing manager  w Gemini Holding.

Także przedstawiciele Esotiq nie ukrywają, że obecność w tyskiej galerii jest ważna dla rozwoju sieci sprzedaży marki na Śląsku.

- Chcemy, aby salony Esotiq były dostępne w najlepszych galeriach handlowych w Polsce. Gemini Park to jedno z lepiej prosperujących centrów handlowych w regionie, a zależy nam na tym, aby docierać do największej grupy klientek. I to zarówno do tych obecnych, jak i nowych. Poza tym widzimy, że tyski rynek jest bardzo chłonny i ma duży potencjał sprzedażowy dla naszego brandu - komentuje Piotr Trzciałowski, brand manager Esotiq.

Esotiq to już kolejny brand modowy, który w ostatnich miesiącach zainwestował w powierzchnię w Gemini Park Tychy. Niedawno w galerii zadebiutowała marka Carry, wynajmując 1,5 tys. m2, a także Top Secret, zajmując 180 m2. W efekcie, segment mody zajmuje już 52 proc. powierzchni handlowej tyskiej galerii. 

- W zaledwie rok moda stała się dominującym elementem naszej oferty. To segment, który mamy w planach dalej wzmacniać, przede wszystkim zasilając go kolejnymi doskonale znanymi polskimi i zagranicznymi markami sieciowymi. Zależy nam na tym, aby klienci robiący zakupy w Gemini Park, znaleźli w jednym miejscu wszystkie ulubione , doskonale rozpoznawalne na polskim rynku marki. To cel, który dzięki przemyślanej strategii leasingowej udało się nam już w dużej mierze zrealizować - mówi Justyna Kozioł.

Co sprawia, że marki modowe coraz chętniej spoglądają w stronę Tychów? Zdaniem Anny Malcharek, dyrektor zarządzającej Gemini Holding, firmy odzieżowe doceniają udany debiut rynkowy Gemini Park, ale także pozycję, jaką w niecałe 2 lata galeria zbudowała na Śląsku. 

- Marki, które już zdecydowały się na najem w Tychach otwarcia mówią o udanej inwestycji, mającej także duży potencjał na przyszłość. Wpływ na to ma m.in. udane pozycjonowanie centrum handlowego jako galerii rodzinnej, a także idące w ślad za tym wyniki, w tym stabilnie rosnący footfall oraz idące w górę obroty. Nie bez znaczenia jest także dynamika rozwoju tenant-mix'u. Jesteśmy już w ponad 98 proc. wynajęci, co jest dziś rzadkością w tak młodych rynkowo obiektach – wyjaśnia Anna Malcharek.

Rzeczywiście, odkąd Gemini Park Tychy może już porównywać wyniki rok do roku, tj. od kwietnia 2019, widać wyraźnie jak centrum handlowe stale zyskuje. Drugi i trzeci kwartał tego roku przynoszą nawet dwucyfrowe  wzrosty średniego dziennego fooftall'u. Dla przykładu w czerwcu 2019 w porównaniu z czerwcem 2018 liczba klientów wzrosła o 18 proc., a we wrześniu 2019 vs. wrzesień 2018 o 10 proc. Podobnie kształtują się obroty, rok do roku wzrosły one nawet o blisko 28 proc. Taki wyniki zanotowano we wrześniu 2019 vs. wrzesień 2018.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system