Bielizna kusi klienta
Największe w Tychach centrum handlowe właśnie poszerzyło swoją ofertę modową. Nowym najemcą galerii została marka Esotiq.
![Bielizna kusi klienta](http://lokalnabiznes.pl/i/articles/1165_big.jpg)
Segment mody Gemini Park Tychy, liczący już 48 sklepów, zyskał kolejnego najemcę. Marka Esotiq właśnie otworzyła tam 84-metrowym salon. W jego ofercie można znaleźć bieliznę damską, pidżamy, stroje plażowe. Ponadto sklep oferuje swoim klientkom usługi brafittingu.
- Otwarcie salonu Esotiq dopełnia ofertę modową Gemini Park, ale także w znaczny sposób poszerza ofertę bielizny w tym segmencie. Nowy sklep jest już piątym w naszym centrum handlowym, w którym znajdziemy wyłącznie tego typu asortyment. Jesteśmy przekonani, że obecność tak dużego gracza rynkowego, mającego tak dobrze rozpoznawalną markę, sprawi, że nasi klienci, a zwłaszcza panie, znajdą kolejny powód, aby wpaść na zakupy do Gemini Park - mówi Justyna Kozioł, leasing manager w Gemini Holding.
Także przedstawiciele Esotiq nie ukrywają, że obecność w tyskiej galerii jest ważna dla rozwoju sieci sprzedaży marki na Śląsku.
- Chcemy, aby salony Esotiq były dostępne w najlepszych galeriach handlowych w Polsce. Gemini Park to jedno z lepiej prosperujących centrów handlowych w regionie, a zależy nam na tym, aby docierać do największej grupy klientek. I to zarówno do tych obecnych, jak i nowych. Poza tym widzimy, że tyski rynek jest bardzo chłonny i ma duży potencjał sprzedażowy dla naszego brandu - komentuje Piotr Trzciałowski, brand manager Esotiq.
Esotiq to już kolejny brand modowy, który w ostatnich miesiącach zainwestował w powierzchnię w Gemini Park Tychy. Niedawno w galerii zadebiutowała marka Carry, wynajmując 1,5 tys. m2, a także Top Secret, zajmując 180 m2. W efekcie, segment mody zajmuje już 52 proc. powierzchni handlowej tyskiej galerii.
- W zaledwie rok moda stała się dominującym elementem naszej oferty. To segment, który mamy w planach dalej wzmacniać, przede wszystkim zasilając go kolejnymi doskonale znanymi polskimi i zagranicznymi markami sieciowymi. Zależy nam na tym, aby klienci robiący zakupy w Gemini Park, znaleźli w jednym miejscu wszystkie ulubione , doskonale rozpoznawalne na polskim rynku marki. To cel, który dzięki przemyślanej strategii leasingowej udało się nam już w dużej mierze zrealizować - mówi Justyna Kozioł.
Co sprawia, że marki modowe coraz chętniej spoglądają w stronę Tychów? Zdaniem Anny Malcharek, dyrektor zarządzającej Gemini Holding, firmy odzieżowe doceniają udany debiut rynkowy Gemini Park, ale także pozycję, jaką w niecałe 2 lata galeria zbudowała na Śląsku.
- Marki, które już zdecydowały się na najem w Tychach otwarcia mówią o udanej inwestycji, mającej także duży potencjał na przyszłość. Wpływ na to ma m.in. udane pozycjonowanie centrum handlowego jako galerii rodzinnej, a także idące w ślad za tym wyniki, w tym stabilnie rosnący footfall oraz idące w górę obroty. Nie bez znaczenia jest także dynamika rozwoju tenant-mix'u. Jesteśmy już w ponad 98 proc. wynajęci, co jest dziś rzadkością w tak młodych rynkowo obiektach – wyjaśnia Anna Malcharek.
Rzeczywiście, odkąd Gemini Park Tychy może już porównywać wyniki rok do roku, tj. od kwietnia 2019, widać wyraźnie jak centrum handlowe stale zyskuje. Drugi i trzeci kwartał tego roku przynoszą nawet dwucyfrowe wzrosty średniego dziennego fooftall'u. Dla przykładu w czerwcu 2019 w porównaniu z czerwcem 2018 liczba klientów wzrosła o 18 proc., a we wrześniu 2019 vs. wrzesień 2018 o 10 proc. Podobnie kształtują się obroty, rok do roku wzrosły one nawet o blisko 28 proc. Taki wyniki zanotowano we wrześniu 2019 vs. wrzesień 2018.