-
Potrójne uderzenie
Marka Kontigo zainwestowała w najem powierzchni we wszystkich trzech centrach handlowych należących do Gemini Holding.
-
Pracowity rok
W kończącym się roku w ofercie Gemini Park Bielsko-Biała przybyło 12 nowych marek.
-
Wiśniówka na starówce
Bary serwujące wyłącznie wiśniową nalewkę mogą stać się turystyczną atrakcją. Dlatego trzeba znaleźć dla nich odpowiednią lokalizację.
-
Stare centrum, nowa nazwa
Już nie Centrum Handlowe Czyżyny, a Nowe Czyżyny. Obiekt, działający w Krakowie od 2002 roku właśnie zmienił nazwę.
-
Lokal usługowy w zabytkowym budynku
Rewitalizacja historycznych budynków to ciekawy trend, który pojawił się w ostatnich latach. Takich nietypowych miejsc na mapie miast Polski jest coraz więcej - jeden z nich to XIII-wieczny Młyn Maria we Wrocławiu.
-
Nowości w Jurajskiej
Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Tylko w listopadzie przybyło trzech.
-
Rok w Twierdzy
Twierdza Kłodzko chwali sobie mijający rok. Większość najemców przedłużyła umowy najmu, część powiększyła swoje salony, przybyły też nowe marki.
-
Inwestycja w masaż
Salony z balijskim masażem to pomysł na biznes marki Orient Massage. Gdzie sprawdzi się taki koncept i ile trzeba w niego zainwestować?
-
Rozrywka w galerii handlowej
Branża rozrywkowa w obiektach handlowych rozwija się niezwykle dynamicznie.
-
Dla starszych klientów
Gemini Park Tychy tworzy pierwszy na Śląsku program aktywności skierowany do seniorów. Ma to być odpowiedź rynku retail na starzenie się polskiego społeczeństwa, a co za tym idzie konsumentów.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.