Rok w Twierdzy
Twierdza Kłodzko chwali sobie mijający rok. Większość najemców przedłużyła umowy najmu, część powiększyła swoje salony, przybyły też nowe marki.
Funkcjonująca od 2009 roku galeria Twierdza Kłodzko ma 30 tys. m2 powierzchni handlowej. Składa się z dwóch obiektów – galerii z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego z kinem Cinema3D. W sumie w obiekcie działa ponad 70 sklepów oraz restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Większość dotychczasowych najemców zdecydowała się przedłużyć na kolejny okres umowy najmu.
– W 2019 roku renegocjowaliśmy 22 umowy najmu powierzchni w galerii Twierdza Kłodzko. 20 najemców zdecydowało się je przedłużyć, a dwóch z nich zwiększyło wynajmowane powierzchnie ponad dwukrotnie. Większość podjęła też decyzję o mającym nastąpić wkrótce remoncie lub odświeżeniu wyglądu swoich lokali. To potwierdza, iż nasi najemcy łączą dalszy rozwój ich biznesu z obecnością w naszym centrum i są zadowoleni z oferowanych im warunków – stwierdza Tomasz Nowakowski, menadżer zasobów w firmie EPP, która jest właścicielem Twierdzy Kłodzko.
W tym roku w centrum handlowym pojawiły się też nowe marki: Ryłko, Big Star oraz Triumph. Natomiast trzech dotychczasowych najemców powiększyło lub zmodernizowało swoje salony. To Medicine, 4F oraz Apart. Zmiana lokalizacji salonu odzieżowej marki Medicine w Twierdzy Kłodzko oznaczała zwiększenie jego powierzchni z 150 do 360 m2. Podobnie ze sportową 4F, która z 104 powiększyła sklep do 232 m2. Natomiast salon Apart został zmodernizowany zgodnie z najnowszym konceptem marki.
– Zwiększenie powierzchni najmu przez marki z segmentu fashion jest zgodne z naszą strategią rozbudowy oferty modowej centrum. Spodziewamy się kolejnych debiutów w Kłodzku – mówi Leszek Mazurek, dyrektor Twierdzy Kłodzko.