2019-11-27

Rok w Twierdzy

Twierdza Kłodzko chwali sobie mijający rok. Większość najemców przedłużyła umowy najmu, część powiększyła swoje salony, przybyły też nowe marki.

Rok w Twierdzy Fot. EPP Twirdza Kłodzko

Funkcjonująca od 2009 roku galeria Twierdza Kłodzko ma 30 tys. m2 powierzchni handlowej. Składa się z dwóch obiektów – galerii z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego z kinem Cinema3D. W sumie w obiekcie działa  ponad 70 sklepów oraz restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Większość dotychczasowych najemców zdecydowała się przedłużyć na kolejny okres umowy najmu.

– W 2019 roku renegocjowaliśmy 22 umowy najmu powierzchni w galerii Twierdza Kłodzko. 20 najemców zdecydowało się je przedłużyć, a dwóch z nich zwiększyło wynajmowane powierzchnie ponad dwukrotnie. Większość podjęła też decyzję o mającym nastąpić wkrótce remoncie lub odświeżeniu wyglądu swoich lokali. To potwierdza, iż nasi najemcy łączą dalszy rozwój ich biznesu z obecnością w naszym centrum i są zadowoleni z oferowanych im warunków – stwierdza Tomasz Nowakowski, menadżer zasobów w firmie EPP, która jest właścicielem Twierdzy Kłodzko. 

W tym roku w centrum handlowym pojawiły się też nowe marki: Ryłko, Big Star oraz Triumph. Natomiast trzech dotychczasowych najemców powiększyło lub zmodernizowało swoje salony. To Medicine, 4F oraz Apart. Zmiana lokalizacji salonu odzieżowej marki Medicine w Twierdzy Kłodzko oznaczała zwiększenie jego powierzchni z 150 do 360 m2.  Podobnie ze sportową 4F, która z 104 powiększyła sklep do 232 m2. Natomiast salon Apart został zmodernizowany zgodnie z najnowszym konceptem marki.

– Zwiększenie powierzchni najmu przez marki z segmentu fashion jest zgodne z naszą strategią rozbudowy oferty modowej centrum. Spodziewamy się kolejnych debiutów w Kłodzku – mówi Leszek Mazurek, dyrektor Twierdzy Kłodzko.   

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system