Stare centrum, nowa nazwa
Już nie Centrum Handlowe Czyżyny, a Nowe Czyżyny. Obiekt, działający w Krakowie od 2002 roku właśnie zmienił nazwę.
Nowe Czyżyny (dawniej Centrum Handlowe Czyżyny) to jedno z pierwszych krakowskich centrów handlowych. Jego nowa nazwa wieńczy wielomiesięczne prace modernizacyjne, jakie przeprowadzano w obiekcie.
- Dajemy tym samym mieszkańcom Krakowa jasny sygnał, że mają teraz możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym i odnowionym obiekcie, który jest w stanie sprostać oczekiwaniom dzisiejszego konsumenta. Co więcej, tym sposobem pokazujemy zupełnie nową jakość centrów convenience na polskim rynku - mówi Elwira Pyrkowska, menedżer zasobów w firmie Newbridge Poland, która jest właścicielem Nowych Czyżyn.
Tylko na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu miesięcy w Nowych Czyżynach zmodernizowano m.in. strefę gastronomiczną i pasaże handlowe, na których wymieniono posadzkę. Ponadto wzdłuż alei powstały nowoczesne strefy wypoczynkowe z biblioteczkami bookcrossingowymi oraz nowe place zabaw dla dzieci. Przed obiektem powstała specjalna strefa relaksu z drewnianymi siedziskami i leżakami, a wokół całego centrum handlowego ustawiono 60 donic z różnorodną roślinnością, w tym z roślinami, które przyjazne są pszczołom.
Znaczące zmiany zaszły także w ofercie. Tylko w ciągu ostatniego roku w Nowych Czyżynach otwarto 7 sklepów takich marek jak m.in. Pierre Cardin, Orsay, Big Star, home&you, Flying Tiger Copenhagen, Greenpoint, Queen, a także kawiarnię Nakielny.
Oprócz nazwy zmieniła się też identyfikacja wizualna centrum.
- Dotychczasowe logo odchodzi w przeszłość. W jego miejsce pojawia się świeża koncepcja, która jest spójna z innymi naszymi centrami w Toruniu i Łodzi - wyjaśnia Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland. - Nowe logo składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną w niego literą „N” - to nawiązanie do słowa „Nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala oraz kolory to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości obiektu i jego przyszłości. Obok grafiki wpisano natomiast obecną nazwę.
W ślad za nową identyfikacją poszło także uruchomienie nowego serwisu internetowego z mapą sklepów. Platforma ułatwia klientom przeglądanie oferty oraz korzystanie chociażby z promocji.
- Wszystkie zmiany, jakie zaszły w Nowych Czyżynach mają na celu podkreślenie zarówno nowej oferty dopasowanej do potrzeb lokalnej społeczności, jak i nowej przestrzeni, w której klient czuje się komfortowo, a najemca rozwija. Co więcej, wskazujemy, że nawet obiekt o takiej historii jak nasz może zyskać nowe życie i dalej z sukcesem rozwijać się na rynku. Nawet tak nasyconym jak krakowski - podsumowuje Elwira Pyrkowska.