2019-11-29

Nowości w Jurajskiej

Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Tylko w listopadzie przybyło trzech.

Nowości w Jurajskiej Fot. Galeria Jurajska

Galeria Jurajska, po 10 latach funkcjonowania na rynku, odświeża ofertę. W listopadzie ofertę z branży zdrowia i urody dopełniła marka Kodano Optyk. Jest to czwarty punkt z ofertą optyczną w tym centrum handlowym oraz 15 najemca segmentu health&beauty. Zyskał także segment modowy. Tutaj nowością jest salon włoskiej marki Borgio. W jego ofercie można znaleźć elegancką odzież dla mężczyzn oraz dodatki. To 70 sklep odzieżowy w Galerii Jurajskiej, a także 12 z ofertą skierowaną wyłącznie do panów. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni ponad 80 m2.

- Obie marki debiutują w Częstochowie. Ich oferta dopełnia natomiast kluczowe dla Galerii Jurajskiej segmenty - mody oraz zdrowia i urody. Tym samym kontynuujemy realizację naszej strategii leasingowej, umacniając te części oferty, które są dla nas ważne chociażby ze względu na pozycjonowanie galerii, unikalność oferty czy  jej atrakcyjność w regionie - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Wśród nowych najemców pojawił się także sklep tytoniowy Smoke. Pierwszy tego typu w Galerii Jurajskiej. Najemca zajął lokal wielkości 23 m2.
Także dotychczasowi najemcy relokują lub remontują lokale. I tak marka Intersport w ramach poziomu 1 przeniosła się do nowego lokalu o powierzchni 742 m2. Podobny ruch wykonał Orange, przeprowadzając się na poziomie "0" ze 100 do 189 m2

-  Ostatnie tygodnie są dla nas bardzo intensywne. Finalizujemy rozmowy z markami, którym w tym roku kończą się 5- i 10-letnie umowy najmu. Jednocześnie blisko 50 proc. spośród najemców, którzy zostają na kolejne lata, zdecydowało się na relokację swojego salonu, relokację i powiększenie, samo powiększenie, remont lub wprowadzenie nowego konceptu handlowego - podkreśla Anna Borecka-Suda. - Prace modernizacyjne nad znaczą częścią lokali naszych dotychczasowych partnerów są już bardzo zaawansowane i stopniowo wchodzimy w fazę reopeningów, która potrwa do połowy 2020 roku. W tym samym czasie w życie wchodzi pula nowych umów, co wiąże się z kolei z otwarciami sklepów marek dotąd nieobecnych w naszej ofercie.

W grudniu ofertę centrum handlowego zasilić ma m.in. duobrandowy sklep odzieżowy Sugarfree/Cardio Bunny. Reopening w nowej lokalizacji i w nowej aranżacji czeka natomiast kawiarnię Costa Coffee oraz salon Inglot. Początek 2020 roku przyniesie z kolei otwarcie mającego blisko 1 tys. m2 nowoczesnego salonu Eobuwie.pl.

- Prowadzona obecnie rekomercjalizacja stała się dla nas okazją do odświeżenia, ale także do wzmocnienia oferty, a tym samym jeszcze mocniejszego zaakcentowania się na regionalnym rynku. Dzięki ruchom w tenant-mix nie tylko obecni najemcy mogą zaprezentować się klientom w nowej odsłonie, ale także pojawia się miejsce dla nowych marek, które w obecności w Jurajskiej upatrują szansę dla siebie - dodaje Borecka-Suda.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system