-
Czerwona Torebka dzieli i sprzedaje
W 2013 roku spółka sprzedała ponad 100 lokali w swoich pasażach handlowych.
-
Galeria Madison w nowym wydaniu
Gdańskie centrum zmienia wygląd i grono najemców.
-
Obowiązkowa przymierzalnia
Wyposażenie sklepu z bielizną nie powinno sprawić trudności, trzeba jednak pamiętać o kilku niezbędnych elementach.
-
Ogrody rosną na przekór zimie
Zimowa aura, która jeszcze niedawno panowała w Elblągu, nie przeszkodziła w pracach budowlanych w nowej części C.H. Ogrody.
-
Arkadia z większym apetytem
Największe stołeczne centrum handlowe rozbuduje strefę gastronomiczną.
-
Manufaktura schodzi do podziemi
Zainteresowanie najemców sprawiło, że największa galeria handlowa w Łodzi powiększa swoją powierzchnię handlową.
-
Biznes w ogródku
Formalności związane z uruchomieniem ogródka w pobliżu restauracji trzeba rozpocząć już na przełomie lutego i marca.
-
Kosmetyczka zgodnie z prawem
Lokal, w którym będzie działać gabinet kosmetyczny musi spełniać rygorystyczne wymogi sanitarne.
-
Dekada coraz większa
Do listy miejscowości, w których powstają galerie handlowe Dekada dołączył Grójec.
-
Bliźniaki powiększone
Rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała pozyskuje najemców do nowej części centrum.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.