2014-02-07

Bliźniaki powiększone

Rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała pozyskuje najemców do nowej części centrum.

Bliźniaki powiększone Fot. Gemini Park Bielsko-Biała

SWISS i Telakces to kolejne po m.in. Poczcie Polskiej marki, które pojawią się w rozbudowanym Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park w Bielsku - Białej. Oba salony zajmą powierzchnię po 30 m2.

– Salon w Bielsku Białej będzie naszym 26. sklepem w Polsce i mając na uwadze dotychczasową współpracę z Gemini, wiążemy z nim duże nadzieje – mówi Tomasz Pajorski, prezes zarządu Telakces.

Gemini Park Bielsko-Biała ma 27 tys. m2 powierzchni, na której mieści się ponad 80 sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych. Po rozbudowie, której zakończenie planowane jest wiosną 2014 r., powierzchnia centrum wzrośnie do ponad 40 tys. m2, a grono najemców powiększy się o 40 lokali. Nowa powierzchnia będzie stanowiła całość z dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na dopełnienie oferty modowej oraz usługowej.

W ostatnim czasie na współpracę z centrum zdecydowały się też takie marki, jak plac zabaw dla dzieci Rajska Wyspa, producent mebli dla dzieci i młodzieży Meblik, salon z modną odzieżą męską Morani, Kolporter, salon obuwniczy Kazar czy Cukiernia Sowa. W rozbudowanym obiekcie pojawią się również Bershkai Stradivarius oraz wszystkie marki należące do LPP: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała otwarto w maju 2009 roku. Inwestorem i deweloperem projektu jest Gemini Holding z siedzibą w Krakowie. Za komercjalizację Gemini Park Bielsko-Biała odpowiada GREM Gemini Real Estate Management we współpracy z BOIG Property Consulting oraz Cushman & Wakefield. Firma GREM Gemini Real Estate Management Spółka jest jednocześnie zarządcą Centrum. (gum)