-
Pracowity rok w parkach
Nowe inwestycje i rozbudowy istniejących obiektów - to plany firmy Inter IKEA Centre Group Poland na najbliższe miesiące.
-
Miasta wciąż nienasycone
Deweloperzy przypomnieli sobie o dużych miastach.
-
Restauracje do wzięcia
Polskie Jadło sprzedaje lokale i znak towarowy.
-
Usługi blisko klienta
Najlepszą lokalizacją dla firm świadczących usługi B2B jest sąsiedztwo biurowców oraz dużego skupiska firm z sektora MSP.
-
Karuzela najemców
Park Handlowy Karuzela w Lublińcu już prawie cały skomercjalizowany. Najemców przyciąga sąsiadujący z obiektem McDonald's.
-
Awizo z galerii
Wśród najemców rozbudowywanego obecnie Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała znajdzie się Poczta Polska.
-
Metraż ma znaczenie
Dystrybutor suplementów diety otworzył sklep na większej niż do tej pory powierzchni sprzedaży.
-
Architekt i dekorator w centrum
Już wkrótce ruszą pierwsze centra wystawiennicze domEXPO.
-
Galardia przyciąga najemców
Carry, Pepco, CCC i T-Mobile to nowi najemcy starachowickiego Centrum Handlowego Galardia. Do wynajęcia pozostało jeszcze 30 proc. powierzchni.
-
Pogodne Centrum walczy o komplet
Galeria w Oleśnicy jest już prawie pełna, ale właściciel wciąż intensywnie szuka najemców - także wśród lokalnych przedsiębiorców.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.