-
Sprawdzian dla lokali
Sieci salonów z odzieżą dziecięcą weryfikują lokalizacje.
-
Sklep dla każdego
Quiosque zmienia aranżację salonów. Czy nowy wygląd sklepów odzieżowych przyciągnie klientów?
-
EZO Edukacja stawia na wynajem
Właściciel marki prywatnych szkół rekomenduje partnerom wynajmowanie sal. Sprawdź, dlaczego.
-
Carrefour cofnie wskazówki zegara
Spółka zapowiada wielkie odmładzanie swoich galerii.
-
Biura do wzięcia
Podaż powierzchni biurowej rośnie szybciej niż popyt. Najemcy mogą więc liczyć na obniżki stawek za wynajem.
-
Lokal w parku handlowym
Jak wynająć lokal w parku handlowym? Niezależnie od wielkości powierzchni i formatu obiektu, zasady doboru najemców są podobne.
-
Podatek za pawilon
Masz kiosk? Kupujesz pawilon? Możesz zapłacić podatek od nieruchomości – wynika z ostatniej uchwały Naczelnego Sądu Administracyjnego. Opłaty unikną właściciele obiektów sezonowych.
-
Kasa w miasteczku
Agencje Finansowe Microcash najlepiej radzą sobie w niewielkich miastach. Powierzchnia punktu może liczyć 5-20 mkw.
-
Food court nie tylko dla największych
Co daje przedsiębiorcy obecność w części gastronomicznej galerii handlowej?
-
Firma powiększy magazyny
W ciągu trzech lat połowa najemców powierzchni magazynowych zmieni obecną lokalizację.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.